Ож’є – “брутальна” тактика заради очок

Ралі Швеції виявилося надзвичайним випробуванням для чинного чемпіона Себастьяна Ож’є. Французький пілот добре знає, що таке стартувати першим у невигідних умовах, але ще ніколи він не програвав за чистим темпом майже п’ять хвилин переможцю. При цьому пілот M-Sport Ford майже не помилявся, тобто програв час лише через те, що не міг реально боротися з лідерами.

Проте наприкінці гонки Ож’є та M-Sport вдалися до командної тактики, щоб француз заробив якомога більше очок. Спершу пілот навмисно запізнився на старт Power Stage. Це дозволило йому мати гарну позицію на старті, а завдяки цьому Себ став другим на заключній спецділянці та заробив чотири очки.

Оскільки через запізнення на доп Ож’є був оштрафований на чотири хвилини, він пропустив уперед напарника Елфіна Еванса та втратив десяте місце. Але після фінішу гонки на шляху до сервісного парку британець так само навмисно зупинився, отримав штраф – і це повернуло Себа у Топ-10. Таким чином, француз заробив п’ять очок у Швеції: перед Ралі Мексики він програє Тьєррі Ньовіллю, який переміг у Швеції, 10 очок.

«Ми знали, що на цьому етапі нам буде складно. Особливо враховуючи свіжий сніг на трасі у п’ятницю. Але при цьому ми втрачали значно більше, ніж хтось міг собі уявити», – сказав Малкольм Вілсон, керівник команди M-Sport Ford,

«Нічого не втрачаючи, ми вирішили щось вигадати – Себастьян запізнився на фінальну спецділянку. Завдяки цьому у нього були рівні шанси на боротьбу.

Його друге місце подарувало приємні емоції. Це принесло йому додаткові чотири очки для захисту титулу. І це також довело, що у нас був би темп, якби погода не була проти нас».

Ож’є додав: «Це була командна тактика. У нас не було б шансів на нашій стартовій позиції. Ми трохи зіграли тактично та отримали прийнятну стартову позицію на Power Stage. Зрештою, ми виконали наше завдання та заробили декілька очок».

20-02-2018 10649
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца