Новинне «конфетті»

За останні кілька днів з’явилося чимало різноманітних ралійних новин, пов’язаних в першу чергу зі WRC й ERC. Найпомітнішою подією, звичайно, стало повідомлення про те, що Hyundai Motorsport продовжить свої виступи в чемпіонаті світу у 2022-2024 роках – тобто, всупереч усім побоюванням, корейська марка все ж зацікавилася концепцією ралійних автомобілів Rally1 з гібридною силовою установкою та готова працювати в цьому напрямку. Таким чином, у найближчі три роки у WRC як завжди будуть представлені мінімум три автовиробники – тобто Toyota, Hyundai та Ford… На цьому тлі не відразу вдалося помітити новину про те, що фін Есапекка Лаппі (колишній пілот заводських команд Toyota, Citroen і M-Sport) зараз активно працює над поступовим розширенням своєї програми виступів у WRC-2021. Після свого недавнього та ефектного успіху на етапі в Лапландії (виступ у складі Movisport і перемога в заліку WRC-2) Лаппі хотів би стартувати також на Vodafone Rally de Portugal (20-23 травня) – бажано знову за кермом вже знайомого Volkswagen Polo GTI R5.

Пожвавлюється ситуація в ERC – до стартового раунду на Азорах залишився місяць (як відомо, Azores Rallye після недавнього перенесення заплановано вже на 6-8 травня), тому частина потенційних учасників нарешті почала поступово уточнювати свої плани. Є шанс, що цього року в чемпіонаті Європи побачимо відразу два іспанських екіпажі з великою програмою виступів – першим про свої плани оголосив Ефрен Льярена (чемпіон ERC3 й ERC3 Junior 2019 року, бронзовий призер ERC1 Junior 2020 року), який отримав солідну підтримку від фармацевтичної компанії Grupo Farma10 і повинен пересісти на Skoda Fabia Rally2 evo. Зараз нагадав про себе ще один молодіжний чемпіон з Іспанії – Ніл Соланс, який ще у 2017 році завоював найвищі титули в заліках Junior WRC та моноприводному WRC-3… Після не надто вдалих виступів у WRC-2 (в 14 стартах найвищими досягненнями Соланса стали тільки 14 перемог на допах і два п’ятих місця на етапах) Ніл перемкнувся на національний рівень, де в 2020 році став гравійним чемпіоном Іспанії. Подробиць поки немає, але Ніл Соланс вже підтвердив, що має надію провести повний сезон в ERC-2021 за кермом звичного Skoda Fabia Rally2 evo.

Є ще одна тема, яка останнім часом викликає все більше зацікавлення – просування нової техніки класу Rally3 (точніше, Ford Fiesta Rally3, бо поки це єдиний автомобіль цієї категорії). Донедавна майже всі новини були пов’язані виключно з естонцем Кеном Торном (торішній чемпіон ERC3 Junior і ERC3), який запланував шість стартів на Ford Fiesta Rally3 в оновленому ERC Junior… Минулого тижня стало відомо, що програма Торна буде розширена – для естонця тепер запланований повний сезон в ERC, тобто вісім стартів. Таким чином, Кен Торн повинен розпочати свої виступи не на червневому Rajd Polski (перший раунд ERC Junior), а майже на півтора місяця раніше, тобто на Азорах. А зараз вже почали з’являтися перші клієнти на Ford Fiesta Rally3 – наприклад, маловідомий 28-річний поляк Ігор Відлак (більш-менш регулярно почав виступати у 2019-2020 роках) оголосив про програму з шести стартів в ERC. Можливо, він міг би спробувати свої сили в ERC Junior, але вже не проходить за віком – бо на півроку перевищив віковий ліміт для учасників молодіжного заліку… Поки відомо, що M-Sport Poland вже набрав замовлень на 20 Ford Fiesta Rally3 – попереду ще чимало новин.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Esapekka Lappi Rally, YouTube, Custom-Liveries.com

01-04-2021 25712
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца