Нові обрії для Аль-Аттії

Добре відомо, що американці в автоспорті постійно грають за власними правилами (які помітно відрізняються від загальноприйнятих стандартів FIA) та проводять свої змагання з відповідним розмахом – принаймні, гоночну техніку, підготовану в США, практично неможливо сплутати з машинами з інших країн. Це помітно навіть по місцевих ралі-рейдах, які проходять по дуже незвичних для більшості європейців правилах та на абсолютно неповторній техніці. Найбільш наочний приклад – відома Baja 1000, яка проходить в Мексиці на півночі півострова Каліфорнія… Тим, хто звик до ралі-рейдів за стандартами «Дакарів» і Кубків світу, Baja 1000 може здатися зовсім «дикими» перегонами – учасники вирушають в пустелю і практично без перерви (за винятком заїздів в зони сервісу, розкидані по дистанції, де здійснюються швидкий ремонт, дозаправляння техніки та зміна екіпажів) долають дистанцію до тисячі миль. Цього року запланували 800,5 миль або приблизно 1290 км – щоб отримати місце в підсумковій класифікації змагань, учасникам потрібно було вкластися в ліміт 34 години.

Зазвичай подібні американські змагання дуже нечасто привертають увагу уболівальників за межами США і Мексики (свої герої, своя специфіка перегонів, своя техніка), але цього року Baja 1000 все ж опинилася в центрі уваги. По-перше, тут виступив британець Дженсон Баттон, екс-чемпіон світу у Формулі-1 – правда, після 235 миль боротьби його екіпаж зупинився через проблеми з диференціалом, після чого всю ніч провів у пустелі біля багаття в очікуванні евакуаторів. По-друге, на старті з’явився 950-сильний прототип Ford F-250 Trophy Truck під номером 76, з двома екіпажами – Тобі Прайса з Дастіном Хеллстромом (проїхав перші 530 миль) і Нассера Аль-Аттіі з Матьє Бомелем, які відпрацювали фінальну частину дистанції. І якщо австралієць Прайс вже має чималий досвід виступів на Baja 1000, то для катарця Аль-Аттіі це був дебют на подібних нестандартних змаганнях. І результат виявився чудовим – це четвірка успішно фінішувала другими в абсолюті, програвши тільки квартету Арона Ампудії, Родріго Ампудії, Стіва Кові та Девіда Кастелано. Зараз Нассер Аль-Аттія не приховує свого захвату і планує вже через рік повернутися до Каліфорнії, щоб вже поборотися за перемогу.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Red Bull Content Pool

26-11-2019 30299
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца