Німеччина готується до старту

Начебто буденна подія – через півтора тижні в Європі стартує черговий національний чемпіонат (в даному випадку в Німеччині). Але останніми днями німецькі ралі «насипали» стільки цікавих новин, що доводиться уважніше придивлятися до того, що ж там насправді діється… Одним з найперших прилетіло повідомлення про те, що Маріян Грібель (дворазовий чемпіон Європи серед юніорів, а також чинний чемпіон Німеччини) в цьому році повернеться до ERC. Причому він залишає фірмову команду Peugeot Deutschland і буде виступати за кермом нового Volkswagen Polo GTI R5 – підготовкою машини буде займатися австрійська Baumschlager Rallye&Racing (яка з філії Skoda Motorsport стрімко перетворюється на філію VW Motorsport). Потім стало відомо про те, що Skoda Auto Deutschland разом з Фабіаном Краймом подолає той ж самий шлях, що і Грібель, але тільки в зворотному напрямку – тобто з ERC в чемпіонат Німеччини, де проведе повний сезон. Більш того, Крайм змінив штурмана – місце досвідченого ветерана Франка Хрістіана займе 24-річний Тобіас Браун.

Після такої новини від Skoda Auto Deutschland чомусь значно посилилося враження, що Фабіан Крайм зараз просто досяг стелі своїх можливостей і вище стрибонути просто не в стані – бо важко пояснити чимось іншим подібне зниження рівня виступів німецької команді і її пілота(на брак бюджету це не надто схоже)… З інших новин – до вищої ралійної ліги Німеччини планує повернутися Германн Гасснер-молодший (був національним чемпіоном в 2009 році), який пересідає з Toyota GT86 CS-R3 на Hyundai i20 R5. Правда, повноцінний сезон в німецькій першості він поки не гарантує – початкові плани передбачають тільки три старти на початку сезону, а там буде видно, чи вдасться зібрати потрібні кошти на решту гонок… Раптом «відзначився» в стрічці новин і Домінік Дінкель (два титули віце-чемпіона Німеччині в 2017-2018 роках) – він пересідає з Skoda Fabia R5 на Hyundai i20 R5, залишає Німеччину і вирушає у велике закордонне турне. Заплановані п’ять стартів у Франції (два в місцевому асфальтовому чемпіонаті і три в гравійному) плюс три старти на етапах WRC (в Португалії, Німеччини та Уельсі). Щось все це виглядає саме як репетиція великої міжнародної програми у 2020 році…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Sarrazin Motorsport

26-02-2019 11892
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца