Невеликі втрати Норвегії

Тепла зима хоч і відчутно вдарила по національних чемпіонатах в Скандинавії, але все ж не привела до повної втрати зимової частини сезону, як це сталося цього року в Балтії… Фактично, на вищому національному рівні в скандинавських серіях через теплу погоду та відсутність снігу були скасовані тільки два великих ралі, які обидва були заплановані на одну дату, 1 лютого – Rally Bilmetro, стартовий раунд чемпіонату Швеції, та KNA Rally Finnskog, другий етап норвезької першості. У підсумку, в минулі вихідні Норвегія все ж спромоглася «дограти» зимову частину свого сезону (вдалося провести два етапи з трьох запланованих) – тобто без втрат хоч і не обійшлося, але два раунди відбулися. У Балтії про такий результат могли тільки мріяти… Хоча, треба визнати, на недавньому Numedalsrally зовсім без проблем не обійшлося – частина спецділянок хоч і пройшла на снігу, але в багатьох місцях зустрічався «розморожений» гравій. Плюс був скасований найдовший доп, 27-кілометровий Smådøla Syd, який завершував програму ралі – при цьому пропала чверть бойової дистанції.

Багатьом уболівальникам цікаво було подивитися, хто ж з основних гравців норвезького ралі запланував виступити на Numedalsrally. В першу чергу, хотілося з’ясувати – чи готовий Мадс Остберг провести повний сезон в Норвегії за кермом Citroen C3 R5, на додаток до своєї основної програми виступів у WRC-2? Схоже, що відповідь негативна – Мадса так і не побачили на старті Numedalsrally… Зате стрімко вигулькнув Оле Хрістіан Вейбю, якому явно вирішили дати ще кілька додаткових стартів в рамках підготовки до подальших виступів у WRC-2 – норвежець хоч і формально представляв Kristoffersson Motorsport, але насправді стартував на новісінькому заводському Hyundai i20 R5 у фірмових кольорах команди з Альценау. Результат прийшов майже миттєво, Вейбю виграв шість допів з семи, відірвався майже на півхвилини та здобув свою першу перемогу за кермом автомобіля марки Hyundai (до того він зазвичай досягав подібних успіхів на техніці Skoda та Volkswagen). А за сумою двох етапів поки лідирує ветеран норвезьких ралі Андерс Грьондаль на Ford Fiesta R5 MkII, який цього року двічі акуратно фінішував на подіумі (друге плюс третє місця) і претендує на титул…

Numedalsrally
1. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, Hyundai i20 R5) 41.11,6
2. Ларсен/Еріксен (N, Ford Fiesta R5) +28,7
3. Грьондаль/Фуглеруд (N, Ford Fiesta R5 MkII) +44,8
4. Свейнсволль/Нордхаген (N, Citroen C3 R5) +2.20,1
5. Осен/Енган М. (N, Subaru Impreza WRX STI N14) +2.24,1
6. Йонсрьод/Фредріксен (N, Ford Fiesta R5) +2.42,1

Чемпіонат Норвегії, дивізіон 1 (Nyere 4WD)
1. Грьондаль – 45
2. Свейнсволль – 34
3. Остберг, Вейбю – по 33

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото oafoto.net, Oliver Alfredsen

29-02-2020 7061
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца