Neste Oil Rally Finland, СУ22: очікування…

Передостання спецділянка фінського ралі вже позаду, попереду залишився лише Power Stage з традиційним бонус-пакетом з 15 призових очок для п’яти найкращих екіпажів. Але про якусь визначеність говорити поки не доводиться – напевно, єдине, що майже не викликає сумнівів, так це беззаперечна перевага Отта Тянака, який лідирує з відривом у півхвилини… Зате є дві інші позиції, які зараз опинилися в центрі уваги. По-перше, чим завершиться протистояння між Мадсом Остбергом і Ярі-Матті Латвалою – чи норвежець захистить свою другу позицію, чи фін подолає його опір, чи хтось не витримає такого нервового напруження і припуститься фатальної помилки? По-друге, цілком можливо, що ми все незабаром станемо свідками «командної тактики» у виконанні M-Sport Ford WRT – все ж в цій ситуації (як в гонці, так і взагалі в чемпіонаті) п’яте місце набагато потрібніше Себастьяну Ож’е, ніж його колезі Теему Сунінену, який ні на що глобально не претендує…

Отже, що ж приніс передостанній доп гонки? Отт Тянак цілеспрямовано йде до фінішу і досі зберігає понад тридцять секунд відриву від найближчого суперника – то більш ніж солідна перевага перед Power Stage довжиною 11,12 км. А ось в районі другого місця стало зовсім «гаряче» – Мадс Остберг якось ще тримає свій «щит» і парирує атаки Ярі-Матті Латвали, але перевага норвежця тепер становить лише 2,5 секунди… І хто знає, що станеться на фінальній спецділянці – витримає «щит» Остберг або розлетиться на друзки, чи проб’є «меч» Латвали оборону суперника або «вищербиться» від невдалого удару (а то і навіть зламається)? Зате в M-Sport Ford WRT «не обманули очікувань», хоча спочатку все виглядало навіть пристойно. Теему Сунінен проїхав дистанцію приблизно в тому ж темпі, що і Себастьян Ож’є, і зберіг відрив від француза в 19,2 секунди – після чого спокійно запізнився на контрольний пункт, схопив 20 секунд штрафу і пропустив чемпіона на п’яту позицію. Головне, тепер на Power Stage не випередити випадково свого першого номера…

Становище після СД22
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 2:29.51,9
2. Остберг/ Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +32,2
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +34,7
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.30,3
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2.13,3
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.14,1
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.26,6
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +3.06,7
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.50,6
10. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +8.30,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, M-Sport

29-07-2018 14728
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца