Мадс Остберг під атаками Ярі-Матті Латвали все-таки втримав другу позицію за підсумками суботи. Тепер їх розділяють лише п’ять секунд, але норвежець з ранку, швидше за все, вже не буде програвати конкурентам стільки часу, як робив це сьогодні через двы запаски на борту.
Ну а Хейден Паддон на фініші попереднього допа не лукавив, коли говорив, що беріг свої покришки для атаки на заключній спецділянці дня – новозеландець показав третій результат, поступившись 1,7 секунди Лаппі, який виграв доп, і 0,8 секунди – Тянаку, який фінішував другим. Причому, як і припускав Паддон, покришки на автомобілі Лаппі знаходяться в жалюгідному стані.
Есапекка Лаппі: «Я вбив свої покришки. На цьому допі взагалі було дуже складно їхати».
На скільки ж швидкий в домашніх умовах Лаппі, якщо на стертих колесах йому вдається бути найшвидшим.
Завтра якихось атак на трасі очікувати не варто – хіба що Латвала і Остберг не дозволять один одному їхати «на доїзд». Між іншими екіпажами такі інтервали, що змінити щось буде досить проблематично. Але це – за умови, що ніхто не зіткнеться з якимись проблемами. І окремо хотілося б зауважити, що відразу за Суніненом знаходиться Ожьє, якому ой як потрібні очки в боротьбі за чемпіонство.
Турнірне становище після СД19
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 2: 13.18,2
2. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +39,0
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,4
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.20,6
5. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.29,6
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.45,1
7. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2.07,6
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.17,9
9. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +2.56,4
10. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.34,5
Invalid API Key