Національний фінал у Скандинавії

Якраз у ці вихідні, 25-26 вересня, Скандинавія стрімко завершила свій великий національний сезон у ралі – протягом двох днів один за іншим фінішували чемпіонати Швеції та Фінляндії (крім того, тиждень тому відбувся фінальний раунд норвезької першості). Першими свою партію дограли шведи, коли в п’ятницю та суботу відбулося Göhlins Skilling 500… Це ралі повинно було нарешті визначити, хто стане володарем титулу у вищому дивізіоні Internationella 4WD – чинний чемпіон Пер-Гуннар Андерссон (на його рахунку 60 очок) чи Маттіас Адіельссон (54 очки)? Причому в цю дуель цілком міг втрутитися Понтус Тідеманд, який несподівано заявився практично в останній момент – у нього був невеликий шанс зачепитися за «бронзу» за підсумками сезону (забігаючи наперед, повідомимо, що для досягнення цієї мети йому не вистачило лише двох очок)… На відміну від попереднього раунду, жодних неприємних несподіванок уже не було – Андерссон спокійно виграв майже три чверті спецділянок, випередив на півхвилини Тідеманда та на півтори Адіельссона, здобув третю в цьому році перемогу (в чотирьох стартах) – й успішно захистив свій торішній чемпіонський титул.

Набагато більше інтриги спостерігалося на Kokkolan UA 60-v Ralli, фінальному етапі фінського чемпіонату. По-перше, на чемпіонський титул у вищій категорії SM1 претендували мінімум три екіпажі (Мікко Хейккіля, Еміль Ліндхольм, Теему Асунмаа). Тут картина була гранично проста – хто виграє фінал, той і чемпіон. По-друге, на старті з’явилися кілька гостей, які вирішили підготуватися до майбутнього фінського раунду WRC у наступні вихідні – Микола Грязін, Егон Каур, Хосе Марія Лопес… На додачу Самі Паярі, учасник Junior WRC і ERC3 Junior, дебютував на повному приводі за кермом Ford Fiesta Rally3 (стартував він успішно, увійшов до Топ-10 абсолюту, але пізніше технічні проблеми вивели його з боротьби). У битві за титул відзначився Еміль Ліндхольм, який лідирував майже все ралі, здобув третю поспіль перемогу в національному заліку та нарешті став чемпіоном – чудовий реванш за торішню поразку від Асунмаа на фінальному етапі! Слід відзначити дві цікаві та важливі деталі. Перша – з’явилася нова чемпіонська династія, коли після Ульфа та Маркуса Грьонхольмів прийшла черга Себастьяна й Еміля Ліндхольмів. Друга – Еміль зумів завоювати титул на шинах MRF, що стало першим подібним успіхом індійської шинної марки в європейських національних чемпіонатах!

Göhlins Skilling 500
1. Андерссон/Фредрікссон (S, Ford Fiesta Rally2) 59.14,5
2. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +28,5
3. Адіельссон/Юханссон А. (S, Ford Fiesta Rally2) +1.33,8
4. Ліітен/Кьєлльгрен (S, Skoda Fabia R5) +2.19,2
5. Ольссон/Лексе (S, Ford Fiesta R5) +2.56,0

Чемпіонат Швеції, Internationella 4WD
1. Андерссон – 90
2. Адіельссон – 72
3. Окессон – 41
4. Юханссон С. – 41
5. Тідеманд – 40

Kokkolan UA 60-v Ralli
1. Ліндхольм/Хямяляйнен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) 59.35,4
2. Грязін/Александров (RUS, Volkswagen Polo GTI R5) +7,0
3. Асунмаа/Салмінен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +11,0
4. Хейккіля/Лухтінен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +11,4
5. Пієтарінен/Ліннакето (FIN, Volkswagen Polo GTI R5) +20,4
6. Каур/Сімм (EE, Volkswagen Polo GTI R5) +47,6

Чемпіонат Фінляндії, дивізіон SM1*
1. Ліндхольм – 119 (131)
2. Хейккіля – 106 (110)
3. Асунмаа – 104 (111)
4. Сало – 76 (79)
5. Тахко – 51
* – попередні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Fredrik Värnebjörk Photography, Taneli Niinimäki / AKK

26-09-2021 14330
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца