Наступ фаворитів чи новий хаос?

Ралійний чемпіонат світу дістався до свого «екватора» – адже Rally Italia Sardegna є сьомим за рахунком етапом з тринадцяти (позаду вже шість раундів, після Італії очікуються ще шість гонок). І найцікавіше, що ситуація в WRC зараз така, що передбачити можливий хід подій на Сардинії майже неможливо… Безумовно, є як мінімум два явних лідери першості (Тьєррі Ньовілль і Себастьян Ож’є), їх намагається якомога швидше наздогнати Отт Тянак. Але як саме проявлять себе всі ключові персонажі (і їх команди) в тій чи іншій гонці – це питання питань! Половина сезону вже позаду, а у більшості учасників часто не вистачає або стабільності, або швидкості, або того й іншого разом. А якщо до цього додати регулярні кадрові перестановки мінімум в двох командах (Citroen Racing і Hyundai Motorsport), картина в чемпіонаті світу стає все більш химерною!

Наприклад, в Hyundai Motorsport, незважаючи на всі недавні успіхи команди з Альценау, не все так гарноо і райдужно, як може здатися при вивченні турнірних таблиць. Якщо Тьєррі Ньовілль вс ж регулярно набирає очки (він, до речі, єдиний з усіх заводських пілотів, хто успішно фінішував на всіх попередніх етапах), то з його колегами не все так чудово… По-перше, Андреас Міккельсен ніяк не може набрати пристойний темп і його періодично «трусить». По-друге, метушня навколо місця третього номеру теж не йде на користь команді – результативного Даніеля Сордо відсунули (згідно попереднього плану), але не факт, що Хейдену Паддону неодмінно вдасться гідно замінити стабільного іспанця в двох найближчих гонках (Італія та Фінляндія). В M-Sport Ford WRT теж не все чудово – ніколи не зрозумієш, як всі його екіпажі виступлять в черговому ралі. Трохи заспокоює, що після недавнього провалу Себастьяна Ож’є в Португалії його відмінно підстрахували Елфін Еванс з Теему Суніненом. Але чи зможуть вони у випадку чергових проблем повторити цей успіх?

У Toyota Gazoo Racing проблеми зі стабільністю у всіх трьох екіпажів. Є дуже швидкий Отт Тянак, який може зловити кураж, ефектно виграти чи злетіти на подіум – після чого миттєво і повністю завалити наступну гонку. А ось зі швидкістю у нього все чудово – він лідер за кращими часами на допах (вже 29 виграних СД). Ярі-Матті Латвала перетворився на якесь живе втілення «лиха» і провалив уже три етапи поспіль (всі «під нуль») – і багато хто вже сумніваються, що він через півроку взагалі залишиться в Toyota. У Есапеккі Лаппі приблизно та сама біда, що й у Тянака, тільки в набагато більш гострій формі – фіна постійно «ковбасить» під час гонок, зате швидкість у нього просто чудова (три перемоги на Power Stage і 15 бонусних очок є тому доказом). Ось де справжня «біль і туга», так це в Citroen Racing – адже французи в шести стартах задіяли вже п’ять різних екіпажів, включаючи Себастьяна Льоба, але віддача вийшла мінімальною (лише два подіуму, у виконанні Крейга Бріна і Кріса Міка, за половину сезону). На додачу до всього, нескінченна «чехарда» лише вибила з рівноваги Бріна, а потім прийшло повідомлення про відсторонення Кріса Міка. І що буде далі?

У заліку WRC-2 теж йде власний «карнавал», зі своїми танцями і піруетами – екіпажів на Сардинії зовсім небагато (лише 12 учасників), але багато хто з них будуть битися на смерть. По-перше, Стефану Лефевру (Citroen Racing) необхідно за всяку ціну виграти – тільки в цьому випадку у нього зберігається реальний шанс поборотися за титул. По-друге, є два дуже мотивованих представника заводської Skoda Motorsport – чех Ян Копецкі (у випадку перемоги він зможе повоювати з одноклубником Понтусом Тідемандом за чемпіонську корону) і Оле Хрістіан Вейбю (норвежцю потрібно довести, що він здатний стати новим лідером команди з Млада-Болеслава). По-третє, є два непередбачуваних японця, Хірокі Араі і Такамото Кацута, які постійно змушують замислити – чи дійсно вони настільки швидкі або просто пару раз вдало спіймали момент на окремих ралі? До цього можна додати ще пару дрібніших цікавих деталей – поляк Каєтан Каєтанович відкриває свою програму виступів в WRC-2, італієць Сімоне Темпестіні дебютує за кермом нового Citroen C3 R5.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Hyundai, Toyota, Citroen

07-06-2018 21261
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца