«Модернізація» Rally3

Не встиг ще новий клас ралійних автомобілів Rally3 завершити свій дебютний сезон, як вже прийшов час на додаткові зміни в його технічному регламенті – починаючи з 2022 року, діаметр рестриктора буде збільшений з 30 мм до 31 мм. Завдяки цій нібито «косметичній» зміні повинні помітно покращитися характеристики Ford Fiesta Rally3 (цей автомобіль досі залишається єдиним у цій категорії) – його потужність і крутний момент становитимуть 235 к.с. і 425 Нм (замість нинішніх 215 к.с. та 400 Нм). Подібне «підсилення» має якнайдалі розвести техніку класів Rally4 і Rally3 – як показали події на ралійних трасах цього року (особливо у заілку чемпіонату Європи), монопривід класу Rally4 навіть зі зменшеним зі 33 мм до 30 мм рестриктором майже не поступається за швидкістю повнопривідним Rally3. Тому було прийнято рішення дати трохи більше «дихання» новим автомобілям Rally3, щоб віддалити їх від моноприводу та наблизити до потужніших R5/Rally2. І очевидно, що додаткові 20 к.с. потужності для Ford Fiesta Rally3 стануть черговим сильним козирем у їхній конкуренції на ралійному ринку з традиційними NR4 (він же Production) та прототипами R4/Rally2-Kit.

Слід визнати, що FIA нарешті врахували досвід минулих років і продемонстрували набагато ефективніший підхід до справи при просуванні техніки нового класу на ралійний ринок. Насамперед негайно подбали про створення окремих міжнародних заліків для екіпажів на Rally3 – вже у 2021 році пересадили учасників ERC Junior зі R5/Rally2 на Rally3, а у 2022 році в рамках чемпіонату світу планують впровадження заліків WRC-3 Open і WRC-3 Junior. Крім того, насправді дуже швидко проаналізували результати нинішнього сезону на всіх рівнях (фактично, 2021 став експериментальним для техніки Rally3), після чого скоригували технічний регламент Rally3 у бік підсилення. Величезний контраст у порівнянні з провальною кампанією з просування категорії R4/Rally2-Kit – мало того, що затвердження технічного регламенту та омологація тоді запізнилися майже на півтора року, так у FIA навіть не подумали про своєчасне створення окремого міжнародного заліку для R4/Rally2-Kit (тільки потім схаменулися і скерували їх до категорії ERC2). Сподіватимемося, що Rally3 стане набагато популярнішим, ніж R4/Rally2-Kit – тим більше попит на Ford Fiesta Rally3 дійсно тішить.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Eurosport, M-Sport

02-12-2021 19759
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца