M-Sport: молоді і амбітні

Новину про формування свого складу на цей сезон команда M-Sport подала, наголосивши на тому, що середній вік тріо їх пілотів – Сунінена, Лаппі і Грінсміта – складає лише 25 років, середній вік в бригаді механіків – 30 років, а керівникові команди Річарду Мілленеру – 35. Згадали британці і про те, що до цього основний склад їхньої команди вже складався виключно з фінських екіпажів – у 2006-2007 роках за M-Sport виступали Грьонхольм і Хірвонен, а у 2008-2011 – Хірвонен і Латвала. За цей період фіни здобули 31 перемогу, 99 раз піднімалися на подіум і були найшвидшими на 592 спецділянках.

Що стосується Гаса Грінсміта, то він, не дивлячись на аварії за кермом автомобіля WRC, отримав досить серйозну програму з дев’яти стартів – в Монте-Карло, Мексиці, Аргентині, Португалії, на Сардинії, в Фінляндії, Туреччини, Німеччини та Уельсі.

Малкольм Уїлсон, керуючий директор M-Sport: «У цьому році ми, так би мовити, повернулися до нашого коріння – зібрали молоду команду, в якій будуть відразу два фінських екіпажі. Ми насолоджувалися фантастичними результатами з Маркусом, Мікко і Ярі-Матті, і тепер я з нетерпінням чекаю на можливість побачити, як буде розвиватися наступне покоління «літаючих фінів». Але нашою основною філософією завжди було просування і розвиток молодих талантів, і в Лаппі, і в Сунінені, і в Грінсміті я бачу талановитих молодих пілотів, здатних на високі результати. Не дивлячись на молодість, у них є досвід і амбіції, які дозволять їм це зробити, то ж я дуже хочу побачити, чого вони зможуть досягти в 2020 році».

Річард Мілленер, керівник команди: «У нашої команди в цьому сезоні великий потенціал, і наша мета – продовжувати боротися за високі результати. Головна мета при цьому – перемога в гонці, і я думаю, що у нас є всі шанси її досягти. Есапекка вже вигравав золото, і його швидкість не викликає сумнівів. Він фінішував другим тричі в минулому році, тому я з нетерпінням чекаю на можливість побачити, як він впорається із Fiesta. І якщо це буде, як минулого разу, коли він керував Ford (у 2012 році Лаппі виграв вісім з дев’яти гонок, в яких стартував за кермом Ford Fiesta S2000 в чемпіонаті Фінляндії – прим. ред.), то нас чекає пекельний сезон!

Упевнений, багатьом дуже цікаво подивитися і за тим, як буде їхати Теєму. Вони з Ярмо дуже добре спрацювалися, і я впевнений, що на багатьох ралі вони будуть в змозі боротися за кращі результати.
Приємно бачити в нашому складі і Гаса – у нього був по-справжньому сильний дебют в минулому році, а по ходу цього сезону він стане сильнішим і впевненішим».

Есапекка Лаппі: «Я дійсно із нетерпінням чекаю на цю нову пригоду. У M-Sport справжня пристрасть до ралі, а на це місце претендували дуже багато талановитих пілотів, тому я радий, що команда повірила саме в нас. На цьому тижні ми починаємо тести, і я не можу дочекатися, коли опинюсь за кермом Fiesta. Останнього разу, коли я керував автомобілем Ford, у нас був великий успіх, і було б здорово побачити, що ми знову зможемо бути на висоті».

Теєму Сунінен: «Я дуже вдячний Малкольму і команді за їх віру в мене. Мені здається, що я багато чому навчився за останні 12 місяців, і я з нетерпінням чекаю на можливість побачити, що ми з Ярмо зможемо зробити у 2020 році. У минулому році мене навчили, що для досягнення хороших результатів мені в кожній гонці потрібно викладатися на 100 відсотків, і я сподіваюся зробити це в сезоні 2020. Крім того, здорово бути в одній команді з Есапеккою, бо в дитинстві він був для мене героєм. Коли я почав займатися картингом в Фінляндії, ми були в одній команді, і він виграв чемпіонат. Три роки по тому я зміг зробити те ж саме, і тепер ми обидва в ралі і знову в одній команді!»

Гас Грінсміт: «Я все життя чекав на цю можливість, і нарешті отримав її. «Сходами можливостей M-Sport» я пройшов шлях від R1 до R2, потім – до R5, і ось тепер – до WRC. Я багато чим зобов’язаний M-Sport і Ford, які допомогли мені стати пілотом, але попереду ще багато роботи. Хоча команда і молода, ми всі ультраконкурентноспроможні, і разом, я впевнений, зможемо домогтися гарних результатів. У міжсезонні я значно поліпшив свою форму. Я ніколи не був швидшим, ніж зараз, тому, коли на першій спецділянці сезону 2020 загориться зелений сигнал світлофора, я буду готовий».

03-01-2020 14575
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца