Як повідомляє видання motorsport.com, Калле Рованперя вважає, що після закінчення наступного сезону він буде готовий до участі в Чемпіонаті за кермом автомобіля WRC. До того ж, ходять чутки, що менеджер фіна, Тімо Йоухкі, має домовленості з Томмі Мякіненом. Причому, домовленості, нібито, довгострокові. І у Латвали, і у Міка контракти закінчуються якраз до кінця сезону 2019, тож місце для Калле в команді, дійсно, може з’явитися.
Проблема лише в тому, що в 2020 році він все ще буде пов’язаний контрактом зі Skoda Motorsport, але в команді зізнаються, що не гальмуватимуть розвиток кар’єри молодого пілота, якщо у нього з’явиться можливість отримати місце в команді вищого дивізіону. Причому, каже про це сам Павел Хортек – менеджер Skoda Motorsport.
Павел Хортек: «З одного боку, можу сказати, що у нас є довгострокова угода з Калле. Але, як ви бачили з Юхо (Хяніненом) і Есапеккою (Лаппі), ми ніколи не блокували можливостей для молодих пілотів, коли вони приходили до нас і казали: «Хлопці, у мене є пропозиція піднятися вище». Ми ніколи їх не зупиняли. Калле – надзвичайно талановитий молодий хлопець, і ми із нетерпінням дивимося в його майбутнє. Ризиковано говорити щось напевно, коли хлопцеві лише 18, але я сподіваюся, що він продовжить рости».
Сам же Калле, не дивлячись на своє бажання опинитися за кермом WRC, спокійно ставиться до необхідності отримання досвіду з технікою R5.
Калле Рованперя: «Все залежить від того, як пройде наступний рік, але думаю, що після цього, якщо ми отримаємо досвід і продемонструємо хорошу швидкість, я буду готовий. Але ніхто не знає, що буде далі. Все ж R5 – хороша можливість змагатися із швидкими хлопцями. Якщо доведеться два-три роки проїздити в WRC 2 – я не проти. Я не поспішаю».
З огляду на любов Мякинена до скандинавів і його чуття на таланти, варіант з Toyota виглядає цілком реальним. Тим більше, що, маючи три автомобілі, Томмі може собі дозволити трохи поекспериментувати.
Invalid API Key