Іспанська математика

Ралі на Канарських островах повинно було фактично закрити сезон відразу у двох національних чемпіонатах – асфальтовій першості Іспанії та «змішаному» Supercampeonato de España de Rallyes. Завдяки цьому учасники отримали чимало карколомних математичних комбінацій при підбиванні підсумків сезону… Несподівана аварія Хосе Марії Лопеса на першій же спецділянці подарувала чудовий шанс обом його головним суперникам – у випадку перемоги на Rally Islas Canarias Ніл Соланс міг здобути титул в Supercampeonato de España de Rallyes (за таких обставин він виграв би у Лопеса за очками з рахунком 78:76), а Хосе Антоніо Суарес отримав би шанс стати королем іспанського асфальту 2020 року. Однак пригоди Соланса (подвійний прокол, потім дискваліфікація) в суботу поставили хрест на всіх його надіях стати подвійним чемпіоном Іспанії протягом одного сезону – у нього вже був вищий титул на гравії, до якого міг би додатися тріумф у Supercampeonato de España de Rallyes. Однак Нілу все ж довелося обмежитися «всього лише» другим місцем в суперчемпіонаті…

Загадкова ситуація склалася в асфальтовій першості – бо фінальний етап, Rally Comunidad de Madrid (12-13 грудня), став справжнім «раундом Шредінгера», який начебто є, але його все ж немає. Як таке можливо? Виявилося, що ралі в Мадриді відбудеться в форматі ралі-шоу на відомому автодромі Circuito del Jarama і взагалі не приносить очок у залік чемпіонату. Але для всіх учасників, які бажають кваліфікуватися за підсумками сезону, виступ у Мадриді є обов’язковим! Таким чином, справжнім фіналом стало якраз минуле Rally Islas Canarias – хто стане лідером після візиту на Канари (формула «Чотири кращих результати з п’яти»), тому і доведеться підтвердити свій титул на «порожньому» Rally Comunidad de Madrid. Тут спостерігався справжній трилер – Хосе Антоніо Суарес програв битву за титул навіть не за підсумками ралі (де він фінішував другим), а на Power Stage, де Хосе Антоніо став третім і взяв один пункт. Адже у випадку перемоги на Power Stage Суарес виграв би чемпіонат у Лопеса з рахунком 140:139… Але все склалося інакше – Хосе Марія Лопес хоч і прибрався на першому ж допі Rally Islas Canarias, але «запасу міцності» цілком вистачило, щоб вдруге поспіль завершити сезон зі двома вищими титулами, в асфальтовому чемпіонаті та Supercampeonato de España de Rallyes.

Rally Islas Canarias (національний залік)
1. Арес/Васкес (E, Hyundai i20 R5) 2:13.16,9
2. Суарес/Іглесіас (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +43,4
3. Монсон/Деніс (E, Citroen C3 R5) +1.36,7
4. Пернія/Гонсалес (E, Hyundai i20 R5) +2.43,2
5. Крус/Мухіка (E, Ford Fiesta Rally2) +2.59,0

Асфальтовий чемпіонат Іспанії
1. Лопес – 139 (142)
2. Суарес – 138 (163)
3. Арес – 122 (149)

Supercampeonato de España de Rallyes
1. Лопес – 76
2. Соланс Н. – 68
3. Суарес – 58

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

30-11-2020 18633
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца