І знову Варшава!

Як завжди, в перші дні грудня на вболівальників чекає один з найпомітніших фіналів сезону в Східній Європі – польський Rajd Barbórka – Ogólnopolskie Kryterium Asów, який вперше відбувся як мінімум ще в 1964 році (треба визнати, навіть поляки не можуть як слід розібратися в історії цієї гонки). Оскільки на Rajd Barbórka не надто переймаються з технічним регламентом і його відповідністю стандартам FIA, на трасах можна зустріти будь-яку техніку – в діапазоні від історичних FSO Syrena 104 і Lancia Fulvia Coupe до Ford Fiesta WRC версії 2017 року і навіть ралі-кросового прототипу вищої категорії Supercar! Маршрут гонки традиційний – три СД на Autodrom Bemowo (5,2 км) в однойменному районі Варшави, два 5-кілометрових допи на Tor Modlin (в 30 км від польської столиці, біля аеропорту Варшава-Модлін), в сумі 25,6 км бойової дистанції. А ввечері о 18.30 за місцевим часом на чотири з половиною десятки кращих і запрошених екіпажів чекає Kryterium Karowa – заїзди на закрученій спецділянці довжиною 2,1 км, прокладеній на вулиці Каровій майже біля самої Вісли.

В останні роки список учасників гонки завжди всіх тішив цікавими іменами – не стала винятком і нинішня «Барбурка». Основними фаворитами, звичайно, вважаються поляки Каєтан Каєтанович на Ford Fiesta WRC і Томаш Кухар на ралі-кроссовому Peugeot 208 RX, причому ця пара разом вже здобула 11 перемог на Rajd Barbórka (у Томаша абсолютний рекорд у вигляді шести тріумфів, а Кайто не програє «Барбурку» вже п’ять років поспіль). Цікаво, чи зможе Каєтанович завтра наздогнати за кількістю перемог Кухара? У центрі уваги будуть також француз Бріан Буфф’є (на його рахунку вже є перемога і третє місце в Rajd Barbórka) на Ford Fiesta Proto і фін Мікко Хірвонен на Skoda Fabia Evolve (прототип з дволітровим турбомотором від Subaru Impreza WRX). Для наших уболівальників ж особливий інтерес становить поява в Варшаві відразу двох українських екіпажів! Перший – Юрія Протасова і Віталія Нельги на Skoda Fabia R5 (саме на цій машині Протасов влітку виступав на грецькому етапі ERC). Другий – Максима Шикова і Анастасії Макової на Renault Clio 16V в класі R2 (монопривід з атмосферним двигуном понад 1,6 л або з турбомотором будь-якого об’єму).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Piotr Nurczyński, Facebook (Protasov/Cherepin Rally Crew)

30-11-2018 13148
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца