FIA APRC: криза на повен зріст…

Азіатсько-тихоокеанський чемпіонат зараз розвалюється в абсолютно запаморочливому темпі – якщо в останні роки індійська Team MRF ще якось могла підтримувати якусь подобу інтриги (в першу чергу, завдяки постійній ротації в складі і залученню перспективних пілотів з Європи), то після її відходу запанувала якщо не повна розруха, то щось дуже схоже на неї… Якогось нового пожвавлення (адже більше немає Гаурава Гілла з Team MRF і напівзаводськими Skoda Fabia R5, у всіх інших нарешті з’являється шанс на успіх!) не відбулося – не допомогло навіть впровадження нового регіонального класу AP4 (свого роду гібрид Maxi Rally і нового R4 від FIA)… Нові машини хоч і з’явилися в FIA APRC, але погоди не зробили – що зробить пара AP4, якщо на всіх етапах в залік цієї першості заявляються не більше чотирьох-п’яти учасників? Наприклад, новозеландці та австралійці хоч і поступово розкручують у себе клас AP4, але вважають за краще грати на своїй арені…

Етап в Малайзії, International Rally of Johor, нічим не здивував. У заліку FIA APRC заявилися лише чотири екіпажі – японця Юйі Суміями (Skoda Fabia R5), новозеландця Майкла Янга (Toyota Vitz AP4), індійця Абіллата Паллата Ганеша (Subaru Impreza WRX STI) і малайзійця Мохамеда Мустаффи Абдула Каатіра (Proton Satria Neo)… Двоє останніх вибули ще в стартовий день, після чого доїжджали з колосальними штрафами по Rally2 і вже ні на що не претендували. У сутичці R5 і AP4 верх взяв екіпаж на більш потужній і просунутій техніці – Суміяма на Skoda Fabia R5 виграв більшу частину спецділянок і десь на півтори хвилини випередив Янга на Toyota Vitz AP4 (при тому, що японець в фінальний день втратив майже дві хвилини). Втім, друге місце для новозеландця теж стало для нього колосальним досягненням – адже Майклу вперше вдалося проїхати всю гонку на цій машині (до того три його старти завершилися сходами з технічних причин)…

International Rally of Johor
1. Суміяма/Ясуі (J, Skoda Fabia R5) 3:22.07,226
2. Янг/Рід (NZ, Toyota Vitz AP4) +1.23,152
3. Паллат Ганеш/Шеріф (IND, Subaru Impreza WRX STI) +2:14.17,878
4. Абдул Каатір/Аржун (MAL/IND, Proton Satria Neo) +2:33.46,094

FIA APRC (після трьох етапів)
1. Суміяма (J) – 115
2. Фрізьєро (I) – 55
3. Янг (NZ) – 37

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Würth – FIA Asia Pacific Rally Championship

22-07-2018 11219
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца