«Дакар»-2021, SSV/UTV. День 6: дві крайнощі

Після спостережень за подіями в категоріях Light Proto (T3) і SSV/UTV (T4) виникло лише одне питання – чи була потреба у створенні двох окремих заліків для мотовсюдиходів? Як показали результати «Дакару»-2020 і «Дакару»-2021, за своїми основними технічними параметрами та швидкістю техніка Т3 і Т4 практично однакова – між «прототипами» й «серійними» SSV/UTV немає такого явного розриву за рівнем підготовки, як в автомобілів Т1 і Т2. Але це вже тема для окремої розмови, а поки повернемося до подій на трасі нинішнього «Дакару». У категорії Light Proto досі немає рівних 18-річному американцю Сету Куінтеро на Overdrive OT3 – протягом тижня він виграв вже чотири етапи й зараз лідирує з майже двогодинним відривом! Іспанка Крістіна Гутьєррес зіткнулася з проблемами, втратила чимало часу і зараз йде на другому місці. У Кріса Міка триває період навчання – ольстерець вже пару раз зійшов зі траси, набрав силу-силенну штрафів, але наполегливо опановує науку ралі-рейдів і навіть додав до перемоги на пролозі ще найкращий час на повноцінному етапі.

У заліку SSV/UTV «космічних» відривів поки не спостерігається – після неприємностей у чилійця Франсіско Лопеса відбулася зміна лідеру в загальному заліку. На першу позицію вирвався поляк Арон Домжала, але його відрив від американця Остіна Джонса становить лише 40 секунд – зовсім небагато, коли попереду чекають ще шість етапів і 2400 км бойової дистанції… Грандіозна баталія очікується зараз в районі третього місця, де всі головні претенденти на подіум (Франсіско Лопес, Сергій Карякін, Міхал Гочал) йдуть в інтервалі лише 59 секунд! Уже не раз доводилося відзначати одну очевидну річ – SSV/UTV повністю вибили «серійні» машини групи Т2 з ніші «Відносно недорога техніка для ралі-рейдів», а також помітно перевершує їх у швидкості. Останні цифри дуже красномовні – на всіх етапах «Дакару»-2021 лідер Т2, японець Акіра Міура на Toyota Land Cruiser VDJ200, зазвичай програвав від 5 до 60 хвилин лідерам SSV/UTV. А якби існував об’єднаний залік для Т2 та SSV/UTV, то Міура з п’ятьма годинами відставання посідав би в ньому лише 26-у сходинку.

Light proto T3, після шести днів
1. Куінтеро/Ценц (USA/D, Overdrive OT3) 27:12.55
2. Гутьєррес/Казале (E/F, Overdrive OT3) +1:56.54
3. Піссон /Сарро (F, PH Sport Zephyr) +2:36.37
4. Бо/Мінодьє (F, PH Sport Zephyr) +3:23.37
5. Махачек/Віорал (CZ, Can-Am Buggyra DV21) +3:24.42

SSV/UTV, після шести днів
1. Домжала/Мартон (PL, Can-Am Maverick X3) 27:04.29
2. Джонс/Гугелмін (USA/BR, Can-Am Maverick X3) +0.40
3. Лопес/Латраш (RCH, Can-Am Maverick X3) +35.51
4. Карякін/Власюк (RUS, Can-Am Maverick X3) +36.37
5. Гочал/Господарчик (PL, Can-Am Maverick X3) +36.50

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Flavien Duhamel (Red Bull Content Pool), Facebook (Aron Domżała)

09-01-2021 11693
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца