«Дакар»-2020, авто/SSV, день 11: X-raid в нападі і захисті

Після вчорашніх пригод в заліку автомобілів, які на цілих 10-15 хвилин «відсунули» Нассера Аль-Аттію та Стефана Петеранселя від лідера Карлоса Сайнса, тільки це тріо перебувало в центрі уваги на сьогоднішньому етапі… Окрасою дня стала грандіозна «заочна» битва Петеранселя та Аль-Аттіі, які стартували з інтервалом 16 хвилин і могли покладатися тільки на власні сили – жодного візуального контролю суперника, бій за друге місце в марафоні йде майже «наосліп» (при тому, що в загальному заліку катарця й француза поділяли лише 16 секунд) . І найцікавіше, що в таких умовах дуелянти примчали на фініш майже з однаковим часом – Стефан відіграв у Нассера лише десять секунд! Завтра на фінальній спецділянці на них чекатиме насправді колосальне випробування, бо обох претендентів на «срібло» розділяють усього лише шість секунд! Тим часом «Матадор» не став ризикувати та подолав всю дистанцію у відносно помірному темпі, але навіть цього вистачило йому для третього місця за підсумками дня – він досі лідер марафону і його відрив становить 10 хвилин! До речі, у Петеранселя ювілей – на його рахунку вже 80 перемог на етапах (33 на мотоциклах і 47 на автомобілях).

Коли всі вболівальники й оглядачі нарешті перевели подих після цього стрімкого спільного штурму Аль-Аттії та Петеранселя, нарешті вдалося помітити, що протягом дня в Топ-10 відбулося чимало змін. По-перше, вибув П’єр Ляшом на багі Peugeot 2008 DKR, який вчора показав четвертий час і навіть пробився на десяту позицію в загальному заліку – на жаль, сьогоднішні проблеми поховали мрію француза про фініш в Топ-10. По-друге, помітно провалився Ясір Сейдан (Mini JCW Rally) – саудівець в дюнах втратив майже годину, все ж зберіг дев’яте місце в загальному заліку, але тепер на нього насідає Хань Вей на багі Geely SMG (китаєць сьогодні став восьмим на етапі, пробився в Топ-10 загального заліку й тепер тільки на 26 секунд відстає від Сейдана). Так що завтра буде не тільки бій Нассера Аль-Аттіі зі Стефаном Петеранселем за друге місце, а й дуель Ясіра Сейдана з Хань Веєм за дев’яту позицію (саудівець в цілому швидший за китайця, але все ж часом не ладнає з Фортуною, тому фінальний доп може стати невеликим трилером) . По-третє, зіткнувся з проблемами Орландо Терранова (Mini JCW Rally) – аргентинець раптом втратив майже півгодини, відразу перемістився на дві позиції вниз і пропустив вперед два екіпажі Toyota Gazoo Racing, Гініеля де Вільєрса і Бернхарда тен Брінке…

Події в заліку SSV/UTV наочно продемонстрували, що нові прототипи Overdrive OT3 хоч і насправді дуже швидкі, але їх надійність все ж кульгає – після двох поспіль переможних дублів прийшов подвійний провал (Мітчелл Гатрі зійшов, Блейд Хілдебранд доплентався до фінішу з годинним відставанням). Зате нагадав про себе інший прототип цієї категорії – Конрад Раутенбах на PH Zéphyr показав третій час на етапі (у нього вже вісім фінішів в Топ-10, включаючи три треті місця) й продовжує триматися на четвертому місці в загальному заліку. Поки нова техніка від Overdrive та PH Sport продовжує демонструвати свої можливості (а також рівень надійності), на перший план знову висунулися більш «традиційні» мотовсюдиходи Can-Am Maverick X3 – найкращий час належало чилійцеві Франсіско Лопесу, який в черговій спробі пробитися на другу позицію відіграв чверть години у Сергія Карякіна. Зараз їх поділяють ще 12 хвилин, але в цій категорії ніколи не можна з повною впевненістю щось прогнозувати… На тлі всіх цих пристрастей лідер загального заліку, американець Кейсі Кьюррі, продовжує тихо і непомітно контролювати ситуацію – його відрив становить вже 45 хвилин.

Автомобілі, день 11 (Шубайта – Хараз, СД 379 км)
1. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) 4:14.11
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +0.10
3. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +8.03
4. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +10.14
5. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Mini JCW Rally) +10.39
6. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +12.14
7. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +15.14
8. Хань Вей/Ляо Мінь (CN, Geely SMG) +18.53
9. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +23.14
10. Прокоп/Хитка (CZ, Ford Raptor RS CC) +27.18

Автомобілі, становище після одинадцяти етапів
1. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) 41:37.51
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +10.17
3. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) +10.23
4. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +47.57
5. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +1:06.34
6. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +1:17.50
7. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) +1:26.44
8. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +1:52.32
9. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +3:44.41
10. Хань Вей/Ляо Мінь (CN, Geely SMG) +3:45.07

SSV/UTV, день 11 (Шубайта – Хараз, СД 379 км)
1. Лопес/Латрак (RCH, Can-Am Maverick X3) 4:59.51
2. Домжала/Мартон (PL, Can-Am Maverick X3) +10.53
3. Раутенбах/Біанші (ZW/P, PH Zéphyr) +12.36

SSV/UTV, становище після одинадцяти етапів
1. Кьюррі/Беррімен (USA, Can-Am Maverick X3) 51:39.32
2. Карякін/Власюк (RUS, Can-Am Maverick X3) +45.33
3. Лопес/Латрак (RCH, Can-Am Maverick X3) +57.32

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, François Flamand – DPPI, South Racing Can-Am

16-01-2020 43115
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца