«Дакар»-2019, вантажівки, день 7: інформаційний капець

Ніхто навіть не сумнівався, що в Team de Rooy кинуть всі сили на те, щоб допомогти своєму лідерові Герарду де Рою хоч якось скоротити відставання від двох вцілілих екіпажів KAMAZ-master, Едуарда Ніколаєва та Дмитра Сотнікова, які продовжують посідати два перших місця в загальному заліку. І голландець не став відкладати цю справу на потім (та й куди вже там відкладати, коли до фінішу «Дакара» залишалося тільки чотири етапи!) – часом складалося враження, що Герард буквально прямував навпростець, не помічаючи будь-яких перешкод на своєму шляху… Результат вийшов вражаючим – де Рой з голосним тріском виграв етап, на півгодини випередив Сергія Вязовіча (MAZ 5309 RR) і Едуарда Ніколаєва (KAMAZ 43509)! Відмінний прорив Герарда де Роя в гонитві за лідерами, особливо на тлі явних проблем Дмитра Сотнікова, який втратив більше години через пошкодження гідропідсилювача керма. Але за підсумками цього етапу з’ясувалося стільки подробиць, які змусили поставити запитання про загальний рівень компетентності організаторів «Дакара»…

Перші ознаки неузгодженості з’явилися ще перед стартом спецділянки, коли раптово з’ясувалося, що екіпаж Сотнікова чомусь повинен стартувати першим, а не четвертим (згідно з результатами попереднього етапу). У KAMAZ-master негайно поцікавилися причинами такої перестановки, бо банально «ламається» вся тактика на цей етап – організатори «визнали», що відбулася помилка, але порядок старту так і не змінили. Після фінішу етапу найбільш допитливі глядачі почали вирішувати нову загадку… Початкові умови – перед сьомим етапом Сотніков відставав від Ніколаєва на 10 хвилин, на допі програв йому ще 50 хвилин. Питання – яким стало його відставання в загальному заліку? Класична математика дає відповідь – 60 хвилин, тобто 1 годину. Спеціальна математика «Дакара» видала 33 хвилини… Пару годин був стан розгубленості – як можна отримати рівність 10+50=33?! І лише потім в турнірній таблиці раптово з’являються зовсім нові цифри – виявляється, результати попереднього етапу були перераховані і його переможцем став не Герард де Рой, а… Дмитро Сотніков, якому «списали» 28 хвилин! Так що перша стартова позиція Сотнікова була абсолютно логічною, ось тільки ніхто з організаторів про це чомусь не знав… Та й команда KAMAZ-master, судячи з її ранкової реакції, теж не була в курсі, що ще з неділі лідером всієї гонки був аж ніяк не екіпаж Едуарда Ніколаєва, а його колеги Дмитра Сотнікова! Виходить, KAMAZ-master і Team de Rooy будували тактику на етап, виходячи з невірних даних…

Вантажівки, день 7 (Сан-Хуан де Маркона – Сан-Хуан де Маркона, СД 323 км)
1. Де Рой/Торральярдона/Родевальд (NL/E/PL, Iveco Powerstar) 4:47.27
2. Вязовіч/Гаранін/Жигулин (BY, MAZ 5309 RR) +30.55
3. Ніколаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) +34.35
4. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +43.02
5. Ван ден Хьовел/Кьойперс/Ван Рой (NL, Iveco Powerstar) +51.11
6. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) +1:25.30

Вантажівки, становище після семи етапів
1. Николаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) 29:50.35
2. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) +32.54
3. Де Рой/Торральярдона/Родевальд (NL/E/PL, Iveco Powerstar) +1:15.28
4. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +4:15.15
5. Лопрайс/Покора/Алькайна (CZ/CZ/E, Tatra Queen 69) +5:17.49
6. Ван Генугтен/Віллемсен/Дер Кіндерен (NL/B/NL, Iveco Powerstar) +5:20.28

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото MCH Photo, KAMAZ-master

15-01-2019 11858
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца