«Дакар»-2019, вантажівки, день 2: аварія, знову аварія…

Поки що у вантажному заліку доводиться спостерігати тільки за протистоянням двох команд – KAMAZ-master і Team de Rooy, чия перевага в швидкості і класі над суперниками не викликає сумнівів. Зараз ситуацію тримає під контролем минулорічний переможець Едуард Ніколаєв, який вже тричі вигравав «Дакар» в якості пілота вантажівки – незважаючи на те, що він два дні поспіль стартував першим і змушений був тягнути за собою довгий «хвіст» переслідувачів, Ніколаєв виграв обидва стартових етапи і зумів створити певний відрив – його головний суперник, голландець Герард де Рой (дві перемоги на «Дакарі» плюс тріумф на Africa ECO Race) відстає майже на чотири з половиною хвилини. Не дуже багато, але все одно відігравати непросто. Багато хто чекав, що в боротьбу негайно втрутяться екіпажі білоруської команди MAZ-SPORTauto – адже потрібно ж закріпити минулорічний «срібний» успіх! Але початок гонки поки не надто тішить мазівців…

Багатьом б така жорстка і навіть некваплива позиційна боротьба могла б здатися досить нудною – де ж стрімкі атаки, багатохвилинні відриви? Але перуанська пустеля негайно нагадала всім, що ралі-рейди – це все ж не тільки перегони на пласкій рівнині, а ще також непростий і небезпечний шлях через дюни… В цьому миттєво переконалися відразу два екіпажі, які на трасі не встигли вчасно оцінити небезпеку деяких спусків – один за іншим шкереберть полетіли білорус Сергій Вязовіч (MAZ 5309RR) і голландець Мартін ван ден Брінк (Renault Sherpa)… Особливо наочним в цьому плані був інцидент Вязовіча, який в той момент вів жорстку боротьбу з Айратом Мардеевим (KAMAZ 43509) – камазівець встиг відчути якийсь підступ на трасі, вчасно пригальмував перед гребенем дюни, а ось його опонент на повній швидкості стрибнув вниз і беркицьнувся. Пощастило, що екіпаж не постраждав, машину досить швидко поставили «на ноги» і втрати часу склали лише близько 40 хвилин. Але цей інцидент явно «пригальмував» всю команду MAZ-SPORTauto і відкинув її за межі Топ-10.

Вантажівки, день 2 (Піско – Сан-Хуан де Маркона, СД 342 км)
1. Ніколаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) 3:47.51
2. Де Рой/Торральярдона/Родевальд (NL/E/PL, Iveco Powerstar) +2.39
3. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) +5.28
4. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +6.30
5. Ван Генугтен/Віллемсен/Дер Кіндерен (NL/B/NL, Iveco Powerstar) +10.17
6. Мацік-мл./Томашек/Каланка (CZ/CZ/SK, LIAZ 111.154) +19.19

Вантажівки, становище після двох етапів
1. Николаєв/Яковлєв/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) 4:56.56
2. Де Рой/Торральярдона/Родевальд (NL/E/PL, Iveco Powerstar) +4.23
3. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +7.23
4. Сотніков/Мустафін/Нікітін (RUS, KAMAZ 43509) +9.01
5. Мардеев/Свістунов/Галяутдінов (RUS, KAMAZ 43509) +21.25
6. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) +23.28

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, auto.tut.by

09-01-2019 11987
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца