«Дакар»-2019, мото/квади, день 7: черговий розгардіяш

Коли в тому чи іншому заліку «Дакара» є мінімум три-чотири рівних за класом претенденти на перемогу, то глядачі зазвичай відразу отримують першокласну халепу з хаосом, в яких ніяк не вдається визначити явного лідера. Те, що відбувається в заліку мотоциклів в останні роки, аж ніяк не схоже на події 2005-2015 років, які вже отримали неофіційну назву «Десятирічя грандів Марка Коми і Сіріля Депре» – тоді майже все зводилося до битви за перемогу між цією парою дуелянтів, а всі інші намагалися якось наздогнати них і зачепитися за подіум… Нескладний підрахунок призових місць дасть дуже виразну картину – за ці яскраві десять років (2005-2015) тандем Кома-Депре здобув десять перемог (по п’ять у кожного) і п’ять других місць (три у Сіріля, два у Марка). Тоді ця пара найчастіше віртуозно розігрувала класичну схему ралі-рейдів «Сьогодні я виграю етап і отримую дві-три хвилини відриву, завтра ти виграєш і наздоганяєш мене»… А ось зараз, коли кількість претендентів на перемогу в марафоні різко зросла, всіх цих ігор в «перетягування» стало набагато менше.

Сьомий етап «Дакара» -2019 в черговий раз підтвердив, що тактика «Плюс три хвилини сьогодні, мінус три хвилини завтра» практично не працює. Чилієць Пабло Квінтанілья (Husqvarna) не встиг як слід потішитися на місці лідера, як наступного дня в якості першовідкривача траси зібрав безліч навігаційних проблем, втратив чимало часу і миттєво «полетів» з першого на п’яте місце в загальному заліку… Зате Сем Сандерленд (КТМ) негайно взяв реванш за невдачу на попередньому етапі – показав найкращий час, відіграв три позиції і вийшов на четверте місце в марафоні. Але у всій цій шаленій «каруселі» і «гонки на ліфтах» більше за всіх виграв Ріккі Брейбек (Honda) – американець фінішував третім на етапі і в черговий раз став лідером у загальному заліку, причому з досить солідним відривом (майже вісім хвилин). І наступного дня він не мусить відкривати трасу – тобто є дуже непоганий шанс, що у Ріккі не буде великих втрат часу. Зараз ще цікаво спостерігати за Адрієном ван Беверенлм (Yamaha) – француз ніби не літає по трасі стрімголов, на кожному етапі стабільно фінішує четвертим-п’ятим, але при цьому вже вийшов на друге місце в гонці! Чи зможе втримати його?

На тлі стрімкого хаосу у мотоциклістів події в заліку квадроциклів відрізняються дивовижною одноманітністю і спокоєм – три аргентинці (Ніколас Кавільяссо, Хереміас Гонсалес і Густаво Гальєго) досить монотонно йдуть у відрив і остаточно поділили між собою місця на подіумі (адже зараз розрив між третім і четвертим місцем становить уже майже дві години). При цьому Кавільяссо виграв вже шість етапів з семи… Жодної інтриги!

Мотоцикли, день 7 (Сан-Хуан де Маркона – Сан-Хуан де Маркона, СД 323 км)
1. Сандерленд (GB, KTM 450) 3:51.41
2. Корнехо (RCH, Honda CRF 450 Rally) +1.51
3. Брейбек (USA, Honda CRF 450 Rally) +6.30
4. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) +9.40
5. Бенавідес Л. (RA, KTM 450) +11.19
6. Шорт (USA, Husqvarna FR 450 Rally) +11.29

Мотоцикли, становище після семи етапів
1. Брейбек (USA, Honda CRF 450 Rally) 24:48.02
2. Ван Беверен (F, Yamaha WR 450F) +7.47
3. Прайс (AUS, KTM 450) +8.28
4. Сандерленд (GB, KTM 450) +9.58
5. Квінтанілья (RCH, Husqvarna FR 450 Rally) +9.59
6. Бенавідес К. (RA, Honda CRF 450 Rally) +16.15

Квадроцикли, день 7 (Сан-Хуан де Маркона – Сан-Хуан де Маркона, СД 323 км)
1. Кавільяссо (RA, Yamaha Raptor 700) 5:04.48
2. Жіру (F, Yamaha Raptor 700) +4.10
3. Андухар (RA, Yamaha Raptor 700) +8.01

Квадроцикли, становище після семи етапів
1. Кавільяссо (RA, Yamaha Raptor 700) 31:16.58
2. Гонсалес (RA, Yamaha Raptor 700) +1:15.36
3. Гальєго (RA, Yamaha Raptor 700) +1:38.39

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото KTM, Honda

15-01-2019 12955
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца