«Дакар»-2019, авто/SSV/вантажівки, день 1: без сюрпризів

В цілому, перший день «Дакара» в жодній категорії не приніс ніяких яскравих сюрпризів і несподіванок – тобто продемонстрував, що боротьба обіцяє бути дійсно напруженою, висунув на перший план пару-трійку цікавих учасників, але якихось грандіозних потрясінь не влаштував. Досить поглянути на ситуацію в заліку автомобілів – в Топ-6 опинилися всі три призери торішнього «Дакара», очолив ж гонку досвідчений ветеран Нассер Аль-Аттія (Toyota Hilux), за ним тягнуться Карлос Сайнс (зміна переможного Peugeot 3008 DKR Maxi на новий Mini JCW Buggy поки не позначилася на швидкості іспанця) і володар Кубка світу 2018 року Якуб Пшигоньскі… В цілому, Топ-10 за підсумками першого етапу була майже повністю забита заводськими і фірмовими екіпажами на Mini і Toyota. Хто зумів, той негайно позначив свої наміри поборотися за призові місця. Кому не вдалося відразу піти в атаку на перші позиції – у того попереду ще дев’ять гоночних днів…

Категорія легких багі SSV/UTV порадувала стрімким зростанням кількості учасників, що обіцяє відмінну «рубку» протягом усього марафону. Але поки що перший хід зробив минулорічний переможець – бразилець Рейналду Варела дав всім зрозуміти, що має намір поборотися за другу поспіль перемогу на «Дакарі». До речі, саме в заліку SSV/UTV група лідерів за підсумками стартового етапу виглядає особливо цікаво… Погляд при дослідженні результатів миттєво зачепився за два імені в Топ-3. По-перше, відзначився чилієць Франсіско Лопес (сім стартів на «Дакарі» на мотоциклі, двічі бронзовий призер гонки), який повернувся в марафон «транзитом» через класичне ралі. По-друге, на третій позиції опинився ще один екс-мотоцикліст – іспанець Герард Фаррес Гуелль, колишній заводський пілот КТМ, в 2017 році фінішував на «Дакарі» третім. Напевно, з вірогідністю близько 99% відсотків можна стверджувати, що в заліку легких багі точно буде «феєрверк»…

У вантажному заліку кількість сюрпризів поки що перебуваю біля нульової позначки – першим лідером став Едуард Ніколаєв (KAMAZ-master), переможець гонки 2018 року, за ним впритул йде дуже щільний «шлейф», який поки що майже повністю складається з його колег по команді і суперників з Team de Rooy. Головні герої минулорічного «Дакара», екіпажі білоруської команди MAZ-SPORTauto (лідером якої є Сергій Вязовіч, «срібний» призер 2018 року), поки не надто тішать своєю швидкістю на старті змагань – тільки Олексію Вішневському вдалося пробитися в Топ-10, Сергій Вязовіч з Олександром Василевським ж розташувалися в середині другого десятка. Так що наступного дня їх всіх чекатиме серйозна гонитва слідами лідерів…

Автомобілі, день 1 (Ліма – Піско, СД 84 км)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 1:01.41
2. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +1.59
3. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +2.00
4. Васільєв/Жільцов (RUS, Toyota Hilux Overdrive) +2.18
5. Аль-Раджі/Готтшальк (SA/D, Mini JCW Rally) +2.28
6. Де Вільєрс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux) +2.40

SSV/UTV, день 1 (Ліма – Піско, СД 84 км)
1. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3) 1:11.13
2. Лопес/Леон (RCH, Can-Am Maverick X3) +1.27
3. Фаррес/Оліверас (E, Can-Am Maverick X3) +2.32

Вантажівки, день 1 день 1 (Ліма – Піско, СД 84 км)
1. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) 1:09.05
2. Ван Генугтен/Віллемсен/Дер Кіндерен (NL/B/NL, Iveco Powerstar) +0.18
3. Вільягра/Жакопіні/Торласкі (RA, Iveco Powerstar) +0.53

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото BFGoodrich, tudodemotos.com.br, KAMAZ-master

08-01-2019 12149
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца