«Дакар»-2019, авто/SSV, день 5: хаос в результатах

Як це не дивно звучить, але досі відсутні однозначні офіційні результати п’ятого етапу в заліках автомобілів, SSV/UTV і вантажівок. Все почалося з того, що під час гонки організатори прийняли рішення про скорочення бойової дистанції дня – з міркувань безпеки, бо сильний туман став проблемою як для учасників (проблеми з навігацією, загроза зіткнень в умовах поганої видимості і т.д.). В якості нової фінішної точки був прийнятий контрольний пункт під третім номером (або CP3), після чого всі учасники в подальшому продовжували рух вже в дорожньому режимі. Але саме в цей момент негайно вилізли дві проблеми… По-перше, чимало екіпажів вже встигли відзначитися на CP3 і повним ходом помчати на «основний» фініш – тобто хтось відпрацював всю дистанцію повністю, а хтось відразу після «нового» фінішу не поспішаючи попрямував на бівуак. По-друге, миттєво з’ясувалося, що система хронометражу взагалі не сприймає такого перенесення фінішної точки і фіксує тільки тих, хто насправді проїхав всю дистанцію – в заліку автомобілів таких було тільки 19 екіпажів, а серед SSV/UTV взагалі «фінішували» тільки два. І тепер результати доведеться довго виправляти…

Дуже прикро, що такі «виверти» з хронометражем припали саме на цей етап – бо боротьба тут була просто фантастична, спецділянка запропонувала майже всі можливі варіанти траси, на будь-який смак (щільний прибережний пісок, жорсткий кам’яно-піщаний розсип, м’який підступний феш-феш ближче до фінішу, плюс величезна кількість пилюки в повітрі, в якій часом доводиться їхати мало не навпомацки). Себастьян Льоб на своєму «приватному» Peugeot 3008 DKR буквально розірвав всіх своїх суперників, здобув на свій рахунок вже другий на нинішньому «Дакарі» виграний доп і вийшов на п’яте місце в загальному заліку. Невелике свято отримав також Нассер Аль-Аттія – катарець примчав на фініш другим, завдяки чому не тільки зберіг лідерство в гонці, але ще і різко відірвався від Стефана Петеранселя (француз все ж не уникнув пастки і міцно застряг в феш-феш). Щось схоже сталося і з Карлосом Сайнсом – іспанцеві взагалі довелося довго чекати, поки хтось із екіпажів KAMAZ-master не висмикнув його Mini JCW Buggy з дуже м’якого піску… Але оскільки всі ці події відбувалися на самому фініші етапу, залишається відкритим питання – на якому саме фрагменті, до «нового» фінішу чи вже після нього? Не виключено, що після перерахунку результатів ці інциденти просто «скасують».

P.S. Всі наведені в цій статті результати етапів є попередніми і можуть бути в будь-який момент повністю змінені рішенням суддів (і після ретельно перерахунку «вручну»). Тому Аль-Аттії поки ще рано радіти з такого раптового відриву в 24 хвилини від Петеранселя – все це може миттєво зникнути, в будь-який момент.

Автомобілі, день 5 (Такна – Арекіпа, СД 425 км)
1. Льоб/Елена (F/MC, Peugeot 3008 DKR) 4:56.34
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +10.22
3. Рома/Харо (E, Mini JCW Rally) +24.04
4. Петерансель/Кастера (F, Mini JCW Buggy) +26.09
5. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +26.17
6. Депре/Коттре (F, Mini JCW Buggy) +32.38
7. Хант/Розегар (GB/NL, Peugeot 3008 DKR Maxi) +32.40
8. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Raptor RS CC) +36.28
9. Де Вільєрс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux) +37.55
10. Тен Брінке/Пансері (NL/F, Toyota Hilux) +42.31

Автомобілі, становище після п’яти етапів
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 17:19.53
2. Петерансель/Кастера (F, Mini JCW Buggy) +24.42
3. Рома/Харо (E, Mini JCW Rally) +34.33
4. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +38.12
5. Льоб/Елена (F/MC, Peugeot 3008 DKR) +40.00
6. Депре/Коттре (F, Mini JCW Buggy) +1:12.47
7. Хант/Розегар (GB/NL, Peugeot 3008 DKR Maxi) +1:59.55
8. Прокоп/Томанек (CZ, Ford Raptor RS CC) +2:13.57
9. Гарафулік/Палмейру (RCH/P, Mini JCW Rally) +2:18.20
10. Ванагас/Розвадовскі (LT/PL, Toyota Hilux Overdrive) +2:44.41

SSV/UTV, день 5 (Такна – Арекіпа, СД 425 км)
1. Морено/Аража (RCH, Can-Am Maverick X3) 6:33.52
2. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3) +1.12

SSV/UTV, становище після п’яти етапів
1. Морено/Аража (RCH, Can-Am Maverick X3) 21:36.25
2. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3) +1.42

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото A.S.O./DPPI/F. Le Floc’h, Bitcoin Sportsbook

12-01-2019 13635
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца