«Дакар»-2018, вантажівки, день 7/8: «перетягування линви»

На відміну від інших категорій, вантажні екіпажі на марафонському фрагменті (два етапи в суботу та неділю) отримали трохи коротшу бойову дистанцію – якщо на сьомому етапі вони разом з усіма проїхали спецділянку довжиною 425 км, то на восьмому їм запропонували інший маршрут, який налічував «тільки» 381 км (замість 498 км у всіх інших). Тільки мало хто ризикне заявити, що «вантажники» отримали більш легкий маршрут (майже на 120 км коротший, ніж у учасників інших категорій) – випробувань вистачить усім без винятку… Просто на шляху з Уюні в Тупісу завжди знайдуться такі незручні місця, де вантажівки банально не можуть «проштовхнутися» або розвернутися – хіба що тільки з ризиком застрягти або взагалі кудись зірватися.

Події двох останніх днів змусили знову згадати про деяких скептиків, які похмуро прогнозували різке падіння складності гонки і рівня інтересу до неї – мовляв, головні випробування були на перших п’яти етапах в Перу, а потім вже буде лише нудний «трамвайний» доїзд до фінішу, хіба що з окремими інцидентами. Насправді, рівень складності залишився практично на тому ж самому рівні – змінилися лише умови і специфіка траси… В суботу, на сьомому етапі, відмінно «побешкетували» екіпажі Team de Rooy, які зробили переможний дубль – Тон ван Генугтен став найшвидшим, Федеріко Вільягра показав другий час. Не обійшлося без деяких пригод – Дмитро Сотніков на новому KAMAZ 43509 (з двигуном Gyrtech/Caterpillar робочим об’ємом 12,5 л) втратив близько двох годин через заміну «померлого» турбокомпресора.

Наступного дня ситуація змінилася – Сотніков взяв реванш за свою невдачу напередодні, вигравши етап (перший такий успіх для KAMAZ з «малим» двигуном-«шісткою»). А поки триває «перетягування линви» – Едуард Ніколаєв лідер, Федеріко Вільягра намагається за будь-якої нагоди відіграти кілька хвилин на кожному етапі і вже потрохи скоротив своє відставання до 46 хвилин. Розрив між лідерами досі занадто великий, але Федеріко налаштований рішуче – раптом на рідних аргентинських етапах вдасться переламати хід бою? Важко складається гонка для МАЗ-СПОРТавто – всі три екіпажі з Білорусі зіткнулися з безліччю різних проблем (як технічних, так і чисто гоночних). Дісталося і Сергію Вязовічу – в неділю пішли інциденти один за другим (застряг в солончаку, проблеми з підсилювачем керма, вибухнуло пробите колесо)… У підсумку, екіпаж МАЗ-СПОРТавто відкотився на четверте місце, пропустивши вперед 28-річного чеха Мартіна Маціка на LIAZ, який проводить свій четвертий «Дакар» в ролі пілота.

Вантажівки, день 7 (Ла-Пас – Уюні, СД 425 км)
1. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) 4:10.40
2. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) +2.01
3. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) +4.54
4. Коломи/Стросс/Плни (CZ, Tatra Phoenix) +5.49
5. Мацік/Томашек/Мрква (CZ, LIAZ 111.154) +6.11
6. Вязовіч/Гаранін/Жигулін (BY, MAZ 5309 RR) +9.20
7. Ардавічус/Брьойнкенс/Хьойсман (KZ/B/NL, Iveco Powerstar) +18.08
8. Ван ден Хьовел/Ван Орт/Ван Рой (NL, Scania Torpedo) +19.11
9. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +20.05
10. Шібалов/Нікітін/Романов (RUS, KAMAZ 4326) +20.11

Вантажівки, день 8 (Уюні – Тупіса, СД 381 км)
1. Сотніков/Ахмадєєв/Мустафін (RUS, KAMAZ 43509) 4:23.22
2. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) +5.11
3. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +6.28
4. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) +8.33
5. Коломи/Стросс/Плни (CZ, Tatra Phoenix) +12.11
6. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) +15.36
7. Мацік/Томашек/Мрква (CZ, LIAZ 111.154) +22.23
8. Шібалов/Нікітін/Романов (RUS, KAMAZ 4326) +25.06
9. Ардавічус/Брьойнкенс/Хьойсман (KZ/B/NL, Iveco Powerstar) +41.36
10. Сугавара/Такахаші (J, Hino 500 Series) +44.59

Вантажівки, становище після восьми етапів
1. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 4326) 28:15.06
2. Вільягра/Торласкі/Жакопіні (RA, Iveco Powerstar) +46.25
3. Мацік/Томашек/Мрква (CZ, LIAZ 111.154) +3:29.25
4. Вязовіч/Гаранін/Жигулін (BY, MAZ 5309 RR) +3:59.35
5. Мардєєв/Свістунов/Беляєв (RUS, KAMAZ 4326) +4:23.20
6. Ван Генугтен/Дер Кіндерен/Віллемсен (NL/NL/B, Iveco Powerstar) +4:31.08
7. Сугавара/Такахаші (J, Hino 500 Series) +5:13.51
8. Ардавічус/Брьойнкенс/Хьойсман (KZ/B/NL, Iveco Powerstar) +5:28.16
9. Сотніков/Ахмадєєв/Мустафін (RUS, KAMAZ 43509) +5:55.13
10. Ван ден Хьовел/Ван Орт/Ван Рой (NL, Scania Torpedo) +6:19.34

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Team de Rooy, КАМАЗ-мастер

15-01-2018 18245
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца