Citroen Racing: ми про таке і мріяти не могли

Перехід Себастьяна Ож’є до Citroen продемонстрував, на скільки важливим для досягнення успіху є пілот. Адже протягом двох останніх років, з введенням нового технічного регламенту і з появою на трасах моделі C3 WRC, команда Citroen посідала останнє місце в заліку виробників, досить не часто даючи своїм уболівальникам привід для гордості. Та й в попередні роки, з відходом з команди Себастьяна Леба, Citroen перетворився з однозначного лідера на середнячка, а потім і зовсім на аутсайдера. Що ж ми бачимо зараз? Повертається Себастьян Ож’є, і команда буквально злітає, завоювавши в трьох гонках дві перемоги і одне друге місце, здобуте Лаппі. Але найголовніше, що всі ці результати були досягнуті на різних типах покриття, а це дає впевненість у розвитку успіху.

До асфальтової гонки у Франції команда підходить, перебуваючи на другій позиції, і поступаючись конкурентам з Toyota Gazoo Racing вісьмома очками.

П’єр Будар: «Ця гонка – дуже своєрідна, але, тим не менш, завжди приємно виграти перший гравійний етап першості, адже саме на такому покритті проводиться більшість гонок в сезоні. І хоча ми не можемо дозволити собі почивати на лаврах, ми отримали підтвердження якостей C3 WRC.

Три подіуму в трьох гонках – ми дійсно навіть сподіватися не могли на кращий початок сезону з двома новими екіпажами. Звичайно ж, все це було б неможливо без чудового виступу Себастьяна і Жюльєна. Кожного дня вони демонстрували весь спектр своїх якостей: швидкість, гоночні навички, здатність контролювати ситуацію».

Себастьян Ож’є: «Потенціал, який я побачив у C3 WRC, продовжує розкриватися. Це дозволило нам бути кращими в цей уїкенд. Тепер ми маємо продовжувати старанно працювати, бо боротьба в чемпіонаті, схоже, буде щільнішою, ніж будь-коли раніше. Хотілося б подякувати команді за відмінну роботу, виконану в ці вихідні. Тепер ми вирушимо на Корсику з метою досягти такого самого результату».

На асфальтовому етапі на Корсиці екіпажі, що відкривають трасу, матимуть деяку перевагу, оскільки траєкторія ще буде чистою від винесеного на неї каміння, а ось тому, хто поїде з Корсики в якості лідера першості, не позаздриш, оскільки в Аргентині ситуація буде протилежною і, як показав приклад Тянака у Мексиці, часу на розчищення траєкторії в п’ятницю буде втрачено чимало.

 

12-03-2019 8136
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца