«Чехарда» Citroen-Toyota?

Кілька годин тому британське видання Motorsport News опублікувало трохи несподіване повідомлення про те, що Кріс Мік (в кінці травня звільнений з Citroen Racing за хронічні інциденти на трасі) підписав контракт з Toyota Gazoo Racing. Таким чином, ольстерець в 2019 році виступить в японсько-фінській команді разом з Оттом Тянаком і Ярі-Матті Латвалою. Така новина миттєво змусила всіх згадати всі недавні чутки про те, що Есапекка Лаппі (вірніше, його менеджер Ерік Вейбю) вів переговори стосовно місця в команді Citroen Racing в наступному сезоні. Складається таке враження, що в Toyota просто не змогли втримати Лаппи і вирішили піти на розмін фігур – відпустити фіна в «Подвійний шеврон», а натомість взяти швидкого Міка (якщо доїжджає до фінішу без проблем, то здатний виграти де завгодно). Важко уявити варіант, при якому команда раптом бажає позбутися досить швидкого та стабільного Лаппі (три подіуму і 104 очка в 2018 році) тільки для того, щоб запросити непередбачуваного Кріса Міка (у 2017 році хоч і виграв два етапи, але набрав лише 77 очок).

В будь-якому випадку, Toyota Gazoo Racing все одно зберігає свою основу – тобто на перших ролях в команді однозначно залишаються Отт Тянак і Ярі-Матті Латвала, а Кріс Мік може стати «елементом нестабільності» (з однаковим успіхом може як виграти пару гонок , так і «розібрати» машину після добрячого «польоту» за межі траси). А ось Citroen Racing явно готує повне «переформатування» свого складу – все йде до того, що ставку французи зроблять на дует Себастьяна Ож’є (п’ятиразовий чемпіон світу) і Есапеккі Лаппі (досить швидкий, стабільний і універсальний пілот). Залишається відкритим питання – хто стане тоді третім номером Citroen Racing (якщо він взагалі буде)? Варіантів не так вже й багато. Є Крейг Брін. Але чи погодиться він протягом сезону ділити машину з іншими пілотами (наприклад, з Халідом Аль-Кассімі або Себастьяном Льобом, якщо той знову вирішить пару раз «потусуватися» в WRC)? Є також Стефан Лефевр. Може бути, але за своїм рівнем він все ж поступається тому ж Крейгу Бріну… Хоча можна припустити й інші, більш несподівані варіанти – наприклад, «Подвійний шеврон» в трьох-чотирьох гонках виставить Оле Хрістіана Вейбю на Citroen C3 WRC (додатково до програми стартів в WRC-2)! А чому б і ні? Не випадково ж він так раптом покинув Skoda…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото rallysportmag.com, facebook.com/EsapekkaLappiOfficial

10-10-2018 11107
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца