Бурхлива активність у WRC-2

Цього року особливо інтригує, наскільки по-різному зараз складається ситуація в заліках WRC-2 і WRC-3… Максимум різноманітних новин забезпечує саме набагато дорожчий екс-«заводський» дивізіон WRC-2, який мало не щотижня поповнюється новими іменами – причому як з одноразовими стартами (наприклад, як у фіна Есапекки Лаппі на недавньому раунді WRC у Лапландії), так і з повноцінними програмами від регулярних учасників (Андреас Міккельсен, Мадс Остберг, Адрієн Фурмо, Марко Буласія й інші)… Наочний приклад, який ілюструє зміни – за підсумками сезону 2020 року в заліку WRC-2 виступили тільки вісім екіпажів. Зате зараз на двох стартових раундах у цій категорії встигли стартувати вже тринадцять учасників – і це при тому, що до великої гри ще не долучилися Мадс Остберг й Олівер Сольберг. Фактично, колись чисто заводська нечисленна категорія перетворилася на дивізіон для екіпажів з вищим пріоритетом і команд зі серйозними бюджетами. Зате у відносно дешевому заліку WRC-3 досі не вистачає ясності – тут набагато менше екіпажів, які вже однозначно підтвердили свою готовність реалізувати повноцінну програму виступів у 2021 році…

Вчора з’явилося повідомлення про чергове поповнення в WRC-2 – у складі заводської команди M-Sport Ford WRT з’явиться 29-річний швед Том Крістенссон, який три роки поспіль здобував помітні успіхи у молодіжних моноприводних заліках (віце-чемпіон ERC Junior U27 у 2018 році, віце-чемпіон J-WRC 2019 року, чемпіон J-WRC 2020 року). Торішній тріумф дозволив йому отримати чималий пакет нагород від M-Sport Ltd. – британська команда надасть йому Ford Fiesta Rally2, забезпечить потрібною кількістю шин Pirelli, а також оплатить стартові внески за участь у чемпіонаті світу. Одночасно з тим Крістенссон зумів отримати солідну підтримку спонсорів і отримав бюджет, який дозволить йому виступити на шести етапах WRC-2. Попередньо заплановано старти в Хорватії, Португалії, Естонії, Фінляндії, Бельгії, Іспанії – тобто три асфальтових і три гравійних ралі. Найбільше вразив той факт, що Том Крістенссон виступить відразу в потужній категорії WRC-2 – все ж у нього повністю відсутній досвід пілотування повнопривідної техніки… Цікаво, чому вибір припав саме на WRC-2, а не на WRC-3, який все ж набагато краще підходить не настільки досвідченому пілоту?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Tom Kristensson Motorsport

19-03-2021 29906
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца