Barum Czech Rally Zlín, СД5: битва чемпіонів

Нічний міський пролог в Зліні (три кола по вулицях міста) в п’ятницю ввечері практично не приніс жодних яскравих сюрпризів – Ян Копецкі стрімко виграв «розминку» і на чотири секунди випередив своїх головних суперників Миколу Грязіна з Олексієм Лукьянюком. При цьому чех проїхав доп в нинішній конфігурації (9,51 км) швидше семи хвилин – за 6.59,7! Але найяскравіші події в п’ятницю забезпечили судді – під час технічної комісії з’ясувалося, що на кузові Citroen C3 R5 Лукьянюка відсутнє обов’язкове гравіювання з VIN-номером. Під час розгляду справи з’ясувалося, що сталося це з вини Citroen Racing, який передав замовнику (команді Saintéloc Racing) автомобіль без даного маркування. Оскільки це порушення не впливає безпосередньо на рівень безпеки ралійної техніки, було прийнято рішення – представник Citroen нанесе VIN на кузов в присутності технічних делегатів, Saintéloc Racing отримала штраф в 10 тисяч євро (за неуважність при прийманні техніки), який має сплатити протягом двох днів. У випадку несплати екіпаж буде дискваліфікований. Залишається лише розвести руками – спочатку історія з вимірами колісної бази в Італії (хвилина штрафу), а тепер ще й цей казус!

Сьогодні вранці негайно почалася жорстка сутичка за участю трьох чемпіонів Європи різних років і в різних категоріях – Яна Копецкого (2013, абсолют), Олексія Лукьянюка (2018, абсолют), Миколи Грязіна (2018, ERC Junior U28). Причому господар траси миттєво втратив ініціативу – на СД3 перегони очолив Грязін, який, у свою чергу, на наступній спецділянці віддав перше місце Лукьянюку, внаслідок чого Топ-3 розмістився в інтервалі 3,7 секунди. Однак на самому фініші секції кількість головних претендентів на перемогу скоротилася до двох – Грязін на СУ5 міняв пробите колесо, втратив дві хвилини і опинився далеко за межами Топ-10… Так що в другій половині дня на всіх чекає нервова боротьба за лідерство між Лукьянюком і Копецкім, яких поділяють лише 0,4 секунди! Приємно здивував Кріс Інгрем – адже британець не просто набрав темп, але ще випередив свого головного суперника в боротьбі за юніорський титул (чеха Філіпа Мареша) і пробився на третю позицію в абсолюті. Але переслідувачі (Вацлав Пех, Філіп Мареш) все ще поруч… Дуже важко почав змагання екс-лідер ERC Лукаш Хабай – поляк з чималими труднощами дотягнувся до Топ-10. Чи надовго втримається там?

Становище після СД5
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 37.11,2
2. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +0,4
3. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +33,4
4. Пех/Угел (CZ, Ford Fiesta R5) +35,0
5. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +38,9
6. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +46,4
7. Костка/Кучера (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +46,9
8. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +55,8
9. Черни/Черногорскі (CZ, Skoda Fabia R5) +56,0
10. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +1.00,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

17-08-2019 11684
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца