Baja Poland: три дні Холовчица

Кубок світу з бах буквально за півтора місяця стрімко вийшов на фінішну пряму – в минулі вихідні відбувся вже сьомий раунд серії, Wysoka Grzęda Baja Poland. Таким чином, у програмі цієї серії залишилися тільки два етапи – Italian Baja за півтора тижні (10-12 вересня) і Baja Portalegre 500 в останні вихідні жовтня… На відміну від досить нечисленної HunGarian Baja (тільки 20 екіпажів в міжнародному заліку), список учасників Wysoka Grzęda Baja Poland виглядав більш переконливо – три десятки міжнародних екіпажів. Причому на старті було чимало цікавого – обидва лідери Кубка світу, саудівці Ясір Сейдан і Язід Аль-Раджі, господар траси Кшиштоф Холовчиц (однозначно був головним фаворитом польської бахи), чех Мірослава Заплетал… Плюс до цього можна додати мінімум дві цікаві події – Бенедіктас Ванагас повертається в ралі-рейди після старої травми (потрібна була операція та тривала реабілітація), екіпаж Дениса Кротова несподівано з’явився за кермом Mini JCW Buggy. Таке враження, що у Свена Квандта вирішили повністю зосередитися на «гібридному» проекті Audi Q Motorsport, а X-raid з його Mini JCW Rally/Buggy остаточно переводять на клієнтські програми…

Події на балтійському узбережжі нагадували стрімкі «американські» гірки, коли ситуація на трасах стрімко змінювалася щодня. Але навіть такий «єралаш» нітрохи не завадив Кшиштофу Холовчицу влаштувати своїм суперникам справжній розгром на домашньому змаганні – спочатку він у п’ятницю стрімко виграв пролог-кваліфікацію (привіз 14 секунд Язіду Аль-Раджі на дистанції 7,33 км), після чого в суботу дав майстер-клас на військовому полігоні в Дравсько-Поморське (два проїзди допа довжиною 184,05 км), де випередив найближчого переслідувача на вісім хвилин! А ось в неділю, де учасників чекали чотири коротких СД загальною довжиною лише 53,84 км, не обійшлося без сюрпризів… Зранку на трасу буквально ринула злива, внаслідок чого фаворити на техніці вищої категорії різко скинули швидкість і на перший план стрімко вискочили екіпажі на легких багі SSV/UTV, які на вранці двох допах поспіль забирали собі три перших місця в абсолюті – переможцями СД ставали італієць Амеріго Вентура та поляк Марек Гочал! Крім того, навіть такої короткої дистанції вистачило, щоб змінити Топ-3 абсолюту – литовець Бенедіктас Ванагас успішно натиснув на саудівця Ясіра Сейдана, перетворив хвилину відставання на такий само відрив і піднявся на третє місце!

Після фінішу польської бахи почалися підрахунки у двох серіях, Кубку світу з бах (за сумою семи етапів) і Кубку Європи з бах (відбулися три раунди з п’яти). Отже, що отримуємо в Кубку світу? В абсолюті лідирує Ясір Сейдан, але після переїзду до Європи його відрив від Язіда Аль-Раджі різко скоротився – на початку літа рахунок був 70,5:28, зараз став вже 99:82,5. У категорії Т3 (прототипи SSV/UTV) все прийшло до дострокового титулу Данії Акіль – зараз її перевага становить вже 54,5 очка (це при тому, що на двох останніх етапах можна здобути максимум 53 очки). Найбільш напружена ситуація в Т4 («серійні» SSV/UTV) – мало того, що на кувейтця Мшарі Аль-Зефірі весь час насідає саудівець Салех Абдулла Аль-Сайф, так цю пару стрімко атакує португалець Алешандре Ре… В Кубку Європи, який стартував лише в липні (відбулися раунди в Іспанії, Угорщині, Польщі) свої битви. В абсолюті Кшиштоф Холовчиц завдяки двом перемогам поспіль перехопив ініціативу та наздогнав Язіда Аль-Раджі – зараз рахунок за очками тільки 54,5:54 на користь саудівця. У категорії Т3 на титул можуть претендувати мінімум п’ять-шість екіпажів, серед них Данія Акіль й іспанець Сантьяго Наварро (обидва ділять перше місце з 34,5 очками кожен). Зате в єврозаліку Т4 є явний фаворит – португалець Алешандре Ре лідирує з відривом у 31 бал і вже в Італії може достроково завоювати титул.

Wysoka Grzęda Baja Poland
1. Холовчиц/Кужея (PL, Mini JCW Rally) 4:53.01
2. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdtive) +10.43
3. Ванагас/Палмейру (LT/P, Toyota Hilux Overdrive) +14.47
4. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +15.52
5. Заплетал/Сикора (CZ/SK, Ford F-150 Evo) +23.38
6. Гочал/Голенєвскі (PL, Can-Am Maverick X3) +24.16
7. Ре А./Ре П. (P, Can-Am Maverick X3) +33.43
8. Аль-Сайф/Делоне (SA/F, Can-Am Maverick X3) +38.15
9. Колен/Пол (NL, Overdrive OT3) +40.04
10. Кротов/Жільцов (RUS, Mini JCW Buggy) +42.46

Кубок світу з бах, абсолют (після семи етапів)
1. Сейдан (SA) – 99
2. Аль-Раджі (SA) – 82,5
3. Холовчиц (PL) – 54
4. Заплетал (CZ) – 41
5. Ван Лон (NL) – 34

Кубок світу з бах, група Т3 (після семи етапів)
1. Акіль (SA) – 89
2. Наварро (E) – 34,5
3. Фустер (E) – 29,5

Кубок світу з бах, група Т4 (після семи етапів)
1. Аль-Зефірі (KWT) – 100,5
2. Аль-Сайф (SA) – 87
3. Ре (P) – 74,5

Кубок Європи з бах, абсолют (після трьох етапів)
1. Аль-Раджі (SA) – 54,5
2. Холовчиц (PL) – 54
3. Сейдан (SA) – 28,5
4. Аль-Аттія (Q) – 27,5
5. Заплетал (CZ) – 22

Кубок Європи з бах, група Т3 (після трьох етапів)
1. Наварро (E) – 34,5
2. Акіль (SA) – 34,5
3. Фустер (E) – 29,5

Кубок Європи з бах, група Т4 (після трьох етапів)
1. Ре (P) – 74,5
2. Аль-Зефірі (KWT) – 43,5
3. Сільнов (RUS) – 28,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, Maciej Niechwiadowicz

Новини та коментарі зі світу ралі-рейдів на Telegram-каналах
https://t.me/crosscountryrallynews
https://t.me/crosscountryrally

31-08-2021 23346
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца