Azores Rallye: свято Міккельсена

На перший погляд, програма фінального дня Azores Rallye була трохи простішою, ніж у п’ятницю – сім допів (включаючи повторний проїзд парних перегонів на трасі Grupo Marques) і 89,84 км бойової дистанції. Однак характер траси все одно залишався незмінним – відносно повільні спецділянки (зі середньою швидкістю 75-85 км/год), вузькі тісні гравійні доріжки зі слизьким покриттям, де можна легко потрапити в халепу… Чимало екіпажі негайно визнали, що одним зі найскладніших завдань у суботу для них був якраз оптимальний вибір покришок, з якими необхідно було вирішити відразу дві основні задачі – максимальна витривалість (знос шин обіцяв бути серйозним) й оптимальне зчеплення з покриттям траси. Крім того, рівно половину всієї бойової дистанції забезпечували два проїзди однієї з найдовших спецділянок всього ралі – популярного Sete Cidades (24,01 км), який давно став візитівкою азорського ралі. Майже два з половиною десятки кілометрів на схилах вулкана Сеті-Сідадіш, серія затяжних підйомів і спусків, перепад висот понад п’ятсот метрів – при цьому така ефектна, довга та досить швидка спецділянка повинна була закривати програму всього Azores Rallye.

Новини з першого ж ранкового допа, Coroa da Mata (11,40 км), в якийсь момент змусили запідозрити, що хтось помилково продублював повідомлення вчорашнього дня… Принаймні, два повторення точно мали місце – прокол в Олексія Лукьянюка, виліт з траси та пошкодження підвіски у Норберта Херціга (в п’ятницю вранці на першому ж допі було те ж саме)! Правда, наслідки для екіпажу Лукьянюка й Арнаутова цього разу виявилися набагато серйознішими за своїми масштабами – пітерський дует на відносно короткій дистанції один за іншим зловив два проколи, після чого змушений був остаточно припинити свій виступ. У підсумку вже третя поспіль невдача на етапах чемпіонату Європи… А на Sete Cidades вибув чех Ерік Цайс, який на той момент старанно «чіплявся» за п’яту позицію в абсолюті – пошкодження системи охолодження. Сьогоднішня ранкова секція миттєво продемонструвала, що за перемогу боротимуться тільки Даніель Сордо й Андреас Міккельсен (перед фінальними спецділянками розрив між ними лише 0,5 с на користь іспанця) – господар траси Рікарду Мора почав помітно відставати й тепер більше зайнятий захистом свого третього місця від атак Ефрена Льярени.

На фінішній секції все чекали на чергову «карусель», коли Міккельсен і Сордо боролися б за кожну частку секунди, як це було сьогодні вранці. Але норвежець саме в той момент різко змінив темп і буквально ввімкнув форсаж, коли на 11,40-кілометровому Coroa da Mata та 7,46-кілометровому Feteiras стрімко виграв в іспанця майже 15 секунд і пішов у відрив! На фінальному СД Sete Cidades обидва дуелянти знову виступили на рівних – якщо під час ранкового проїзду Сордо виграв 1,8 с, то друга спроба вже принесла успіх Міккельсену з мінімальною перевагою в 0,5 секунди. В останній момент все ж «зірвався» Рікарду Мора, який на Sete Cidades «перекотився» через дах, втратив час і віддав третю позицію Ефрену Льярені. Відзначився також фірмовий екіпаж Suzuki Motor Ibérica – Хав’єр Пардо на Suzuki Swift R4LLY S класу R4/Rally2-Kit вже втретє переміг у заліку ERC2, а також став десятим в абсолюті (рекорд ERC для техніки цієї категорії). Головний підсумок азорського ралі – Андреас Міккельсен нарешті здобув першу в цьому році перемогу на етапі, завдяки чому стрімко відірвався в загальному заліку, подвоївши відрив від свого головного суперника, Олексія Лукьянюка (рахунок за очками за три етапи до фінішу вже 136:67)… Плюс Даніель Сордо приніс шинній марці MRF Tyres другий в історії подіум на етапі ERC – раніше аналогічного успіху досяг Крейг Брін у липні на Rally Liepāja.

Azores Rallye (попередні результати)
1. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) 2:32.31,5
2. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 R5) +14,8
3. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.06,5
4. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.09,3
5. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.05,5
6. Скандола/Фаппані (I, Hyundai i20 R5) +4.03,0
7. Регу/Енрікеш (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.19,7
8. Гуерра/Куе (MEX/E, Skoda Fabia Rally2 evo) +6.50,3
9. Ботелью/Раймунду (P, Skoda Fabia R5) +9.25,9
10. Пардо/Перес (E, Suzuki Swift R4LLY S) +13.21,6

Чемпіонат Європи (після п’яти етапів)
1. Міккельсен (N) – 136
2. Льярена (E) – 102
3. Марчик (PL) – 95
4. Лукьянюк (RUS) – 67
5. Херціг (H) – 67
* – попередні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

18-09-2021 24786
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца