Azores Airlines Rallye, СД3: вечірня розминка

На Азорах організатори гонки зазвичай намагаються не зволікати зі спортивною частиною. Ось якою була сьогоднішня програма – вранці тренування з кваліфікацією, вдень церемонія вибору стартових позицій, а ввечері учасників вже чекає ціла секція, яка налічує три спецділянки. Це два різних міні-допи довжиною 2,14 км і 3,95 км (один з них є парної гонкою) плюс повноцінна спецділянка, яка нараховує 17,08 км, з солідним перепадом висот в півкілометра (спочатку підйом до позначки в 804 м над рівнем моря, потім швидкий спуск до самого фінішу, який розташований на висоті 291 м). Вибір стартових позицій нікого і нічим не здивував – Топ-15 екіпажів за підсумками кваліфікації акуратно розташувалися в зворотному порядку, тобто Фабіан Крайм (15-й час) відкриває трасу, замикає групу найшвидших місцевий ралійний король Рікарду Бенту Мора.

Коли в одній секції збирають три такі «різнокаліберні» спецділянки загальною довжиною 23,17 км, то мало хто з фаворитів ставить за мету неодмінно досягти успіху на всіх СД поспіль (хіба тільки якщо суперники люб’язно підуть на поступки) – зазвичай намагаються виграти якомога більше на великому допі і не втратити темп на двох маленьких. Тому не доводиться дивуватися тому, що сьогодні ввечері ралі отримало трьох різних переможців на спецділянках – спочатку несподівано відзначився угорець Давид Ботка (Skoda Fabia R5), який став першим лідером гонки, потім прийшла черга Олексія Лук’янюка (Ford Fiesta R5) і шведа Фредріка Оліна (Skoda Fabia R5). За підсумками секції, як і слід було очікувати, на перше місце вийшов саме той екіпаж, який став переможцем великого допу – тобто пітерців Лук’янюка і Арнаутова, які на лише 2,7 секунди випередили Рікарду Мору з Антоніу Коштою. Сюрпризом ж став успіх словака Мартіна Кочі (фірмового пілота Škoda Slovakia Motorsport), який після першого дня посідає третє місце і відстає від лідера лише на 3,8 секунди.

Але сьогоднішній вечір не був настільки спокійним, як могло здатися. По-перше, Лук’янюк знову не уникнув пригод, коли його на виграному СУ2 Vila Franca São Brás на повній швидкості винесло за межі траси, що призвело до втрати майже десяти секунд. По-друге, через технічні проблем вибули французи Лоран Пельє (нова надія Peugeot Rally Academy) і П’єр-Луї Лубе (схоже, на його Hyundai i20 R5 знову завередував двигун), а австрієць Херманн Нойбауер потрапив в серйозну аварію (виліт з траси)… І не варто забувати про те, що організатори Azores Airlines Rallye спроектували маршрут гонки «по наростаючій», тобто бойова дистанція збільшується з кожним днем. У четвер були заплановані 23,17 км спецділянок, в п’ятницю чекають шість допів довжиною 76,7 км (включаючи два заїзди на фантастичній спецділянці Sete Cidades, яка прокладена на схилах древнього вулкана Сеті-Сідадіш), а субота закриває програму змагання з шістьма СД, які налічують вже 107,57 км. Таким чином, за три дні ралі заплановані 15 спецділянок і 207,44 км бойової дистанції.

Становище після СД3 (Топ-10)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 17.52,3
2. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia R5) +2,7
3. Кочі/Шованек (SK/CZ, Skoda Fabia R5) +3,8
4. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +13,2
5. Соза/Кардозу (P, Citroen DS3 R5) +14,6
6. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +15,0
7. Олін/Сьйоберг (S, Skoda Fabia R5) +15,3
8. Грібель/Копчик (D, Peugeot 208 T16) +20,5
9. Ларсен/Еріксен (N, Ford Fiesta R5) +22,5
10. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +32,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

22-03-2018 16868
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца