Andalucia Rally, дні 1-2: не відкладаючи «на потім»

Іспанський раунд Кубка світу з ралі-рейдів, який відкривав нинішній сезон у цій серії, вже подолав майже половину дистанції – позаду пролог і два основних гоночних дня з чотирьох. Поки враження при погляді «зі сторони» досить неоднозначні… З одного боку, дійсно тішить різноманітний склад учасників, в якому можна побачити безліч цікавих екіпажів на найрізноманітнішій техніці – з них мінімум п’ять реальних фаворитів у боротьбі за подіум в абсолютному заліку та не менше двох десятків претендентів на фініш у Топ-10. Та й події на іспанських трасах миттєво продемонстрували всім глядачам та учасникам, що протягом змагання десятку кращих може в будь-який момент стрімко «перетасувати». З іншого, сильно збентежили серйозні проблеми з хронометражем на спецділянках – особливо в цьому плані «відзначився» перший повноцінний день у четвер, коли після скорочення дистанції (організатори з міркувань безпеки скасували третій фрагмент допа) довго не вдавалося оприлюднити підсумкові результати СД1 (частина екіпажів в якийсь момент просто зникла з турнірної таблиці, у деяких з’явилися результати «зі стелі»). На щастя, сьогодні ситуація змінилася на краще.

У четвер спочатку було заплановано 206 км бойової дистанції (вони були розбиті зонами нейтралізації на три фрагменти), але в підсумку залишилося тільки 149 км. Швидко з’ясувалося, що іспанські гравійні траси не дозволяють екіпажам розганятися до таких швидкостей, як де-небудь у марокканській або саудівській пустелі – наприклад, середня швидкість Нассера Аль-Аттії, який виграв СД1, становила 89,92 км/год. Найбільше ж заінтригував чудовий темп Вайдотаса Жали – литовець не обмежився другим часом на пролозі та додав до цього досягнення ще й другий час на великій спецділянці! Не розчарували також представники SSV/UTV, які знову буквально вдерлися в жорстку сутичку з екіпажами на набагато більш потужних автомобілях групи Т1 – американець Сет Куінтеро й іспанка Крістіна Гутьєррес на прототипах Overdrive OT3 команди Red Bull Off-Road Junior Team показали шостий та сьомий часи в абсолюті, а француз Ліонель Бо на PH Sport Zéphyr став десятим. В черговий раз доводиться відзначити стрімкий прогрес мотовсюдиходів – адже все частіше пілоти вищого класу на легких багі здатні на рівних змагатися з більшістю представників «другої лінії» на Т1.

Другий день Andalucia Rally відбувся в повному обсязі та запропонував учасникам вже 271 км спецділянок (знову-таки у вигляді трьох фрагментів). Тепер умови на трасі диктував Карлос Сайнс – «Матадор» стартував з оптимальної третьої позиції (як і Нассер Аль-Аттія днем раніше), швидко нав’язав суперникам свій темп, виграв сьогоднішній доп і відсунув Вайдотаса Жалу з другої позиції в загальному заліку. Але легкого життя у Сайнса все ж не було – Нассер Аль-Аттія й Язід Аль-Раджі уперто опиралися до самого фінішу… Подій на трасі вистачало – аварія Володимира Васільєва на перших же кілометрах допу (мінус претендент на подіум), прорив Гійома де Мевіуса на Overdrive OT3 (бельгієць став шостим на СД і відразу злетів зі чотирнадцятої на шосту позицію в абсолюті), десятий час Лайї Санс (дебютантка за кермом Mini All4 Racing зараз вже впритул наблизилася до Топ-10), черговий успіх Крістіни Гутьєррес на Overdrive OT3 (іспанка вже три дні поспіль тримається в десятці кращих абсолюту)… На додачу до всього, швед Маттіас Екстрьом якось непомітно вибрався на восьме місце в ралі-рейді – поки що навчання на потужному Mini JCW Buggy триває успішно!

Andalucia Rally, день 1 (149 км СД)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux Overdrive) 1:39.25
2. Жала/Фіуза (LT/P, Mini JCW Rally) +1.25
3. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Rally) +2.32
4. Васільев/Кузьміч (RUS, BMW X3 CC) +3.09
5. Ван Лон/Делоне (NL/F, Toyota Hilux Overdrive) +3.57
6. Куінтеро/Ценц (USA/D, Overdrive OT3) +5.40

Andalucia Rally, день 2 (271 км СД)*
1. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Rally) 3:16.24
2. Аль-Раджі/Цітцевітц (SA/D, Toyota Hilux Overdrive) +1.08
3. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux Overdrive) +1.15
4. Жала/Фіуза (LT/P, Mini JCW Rally) +4.35
5. Ван Лон/Делоне (NL/F, Toyota Hilux Overdrive) +8.04
6. Де Мевіус Г./Колсул (B, Overdrive OT3) +8.59
* – попередні результати

Andalucia Rally, становище після двох днів*
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux Overdrive) 5:02.54
2. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Rally) +1.26
3. Жала/Фіуза (LT/P, Mini JCW Rally) +4.48
4. Аль-Раджі/Цітцевітц (SA/D, Toyota Hilux Overdrive) +7.49
5. Ван Лон/Делоне (NL/F, Toyota Hilux Overdrive) +11.21
6. Де Мевіус Г./Колсул (B, Overdrive OT3) +17.27
7. Феррейра/Монтейру (P, Toyota Hilux) +22.25
8. Екстрьом/Бергквіст (S, Mini JCW Buggy) +23.32
9. Гутьєррес/Казале (E/F, Overdrive OT3) +23.34
10. Качмарскі/Суомінен (PL/FIN, Toyota Hilux Overdrive) +23.37
11. Санс/Олівейрас (E, Mini All4 Racing) +26.18
* – попередні результати

Свіжі новини та коментарі з Andalucia Rally на Telegram-каналах
https://t.me/crosscountryrallynews
https://t.me/crosscountryrally

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, marca.com, ISOPIX

14-05-2021 31037
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца