Africa ECO Race, день 7/8: раптовий «пірует»

Коли вже кілька днів поспіль спостерігаєш приблизно один і той ж самий сценарій боротьби, то будь-яке раптове відхилення від звичного перебігу подій в перший момент навіть спантеличує. Якраз сьогодні щось схоже сталося в Мавританії – два з половиною дні (понеділок, вівторок і шматочок середи) у всіх категоріях йшла досить обережна, навіть делікатна «штовханина» за участю лідерів. Переважно за принципом «Якщо я вчора виграв дві хвилини, то сьогодні поїду першим і віддам дві хвилини, а завтра знову виграю стільки ж…» Але в середу, на восьмому етапі, розмірений і надокучливий хід цього «маятника» нарешті збився.

Чи не найспокійніша атмосфера спостерігалася в заліку мотоциклів – Паоло Чечі з Луїшем Мігелем Анжуш Олівейрою регулярно обмінюються виграними етапами, але італієць без додаткових зусиль тримає інтервал 50-55 хвилин між собою та португальцем. Цієї переваги з головою вистачає, щоб час від часу дозволити собі пригальмувати на перших ж кілометрах після старту, дочекатися суперника і спокійно «тупцювати» за його спиною – навіть якщо раптом разом заблукають, все одно лідерство не втратиш. А заблукати настільки капітально, щоб потім кукати в пустелі мінімум три-чотири години – то треба бути видатним невдахою! Якщо щось і трохи спантеличило за останні два дні, так це повторна невдача Пола Андерса Уллевольсетера – у вівторок, ще на сьомому етапі, на KTM норвежця вже вдруге за тиждень вийшла з ладу паливна система…

Приблизно таким само був перебіг подій в заліку автомобілів – Володимир Васильєв (Mini All4 Racing) з Матьє Серрадорі (Buggy MCM Original) кружляли в звичному «танці», «крок вперед, крок назад». А решта екіпажів програють цій парі лідерів мало не по півгодини на кожній спецділянці. Але саме сьогодні від цієї розміреної ходи залишилися тільки спогади – Васильєв зіткнувся з проблемами, коли натяжний ролик розсипався і «вбив» всі приводні паси на двигуні. Поки замінили ролик і паси, поки усували наслідки цієї поломки, плюс втрата темпу – так і накопичилося майже півтори години програшу… Гонку очолив Серрадорі – його хронічні і стабільні 15-17 хвилин відставання миттєво перетворилися на годину переваги! Тобто зараз шахівницю раптово розвернули на 180 градусів, та ще й частину фігур з неї скинули – тепер Васильєв мусить розігрувати саме ту позицію в партії, над якою останніми днями сушив собі голову його суперник…

Щодо вантажного заліку, то перевага і стабільність Герарда де Роя на Iveco Powerstar Evo залишаються незмінними – навіть зі всякими дрібними прикрощами на зразок заміни пробитого колеса голландець ще не програв жодного етапу, а його перевага зросла вже до чотирьох годин. Ось де стало дійсно цікаво, то в районі другої-третьої позицій. Адже чех Томаш Томечек (нагадуємо, він цього року виступає в гордій самоті, без штурмана і механіка) на мавританських етапах хоч і помітно знизив свій темп, але все одно успішно відбиває атаки угорця Міклоша Ковача. Отже, скільки там ще етапів залишилося в Мавританії? Три? І ще майже тисяча кілометрів в пустелі? Залишається лише затамувати подих – невже Томашу вдасться протягнути свою Tatra T815 через всі ці перешкоди і в неділю все ж прибути в Дакар другим?!

Мотоцикли, день 7 (Шамі – Шамі, СД 486 км)
1. Чечі (I, KTM 450 EXC) 5:20.22
2. Агошков (RUS, KTM 450 EXC) +1.05
3. Анжуш Олівейра (P, Yamaha WR 450F) +1.57

Мотоцикли, день 8 (Шамі – Амоджар, СД 439 км)
1. Анжуш Олівейра (P, Yamaha WR 450F) 5:14.08
2. Чечі (I, KTM 450 EXC) +6.24
3. Агацці (I, Honda CRF 450 Rally) +31.27

Мотоцикли, становище після восьми днів
1. Чечі (I, KTM 450 EXC) 34:17.45
2. Анжуш Олівейра (P, Yamaha WR 450F) +52.21
3. Бенко (SK, KTM 450 Rally) +4:11.17

Автомобілі, день 7 (Шамі – Шамі, СУ 486 км)
1. Васильєв/Жильцов (RUS, Mini All4 Racing) 3:53.48
2. Серрадорі/Люркуен (F/B, Buggy MCM Original) +2.09
3. Гомес/Борсотто (F, Buggy MD Optimus) +30.27
4. Томасс/Ляррок (F, Buggy MD Optimus) +32.18
5. Рудськой/Загороднюк (RUS, G-Force BARS) +34.30
6. Вотьє/Брюсі (CH/F, Buggy MD Optimus) +43.35

Автомобілі, день 8 (Шамі – Амоджар, СД 439 км)
1. Серрадорі/Люркуен (F/B, Buggy MCM Original) 4:36.57
2. Жерар/Делякур (F, Buggy MD Optimus) +23.06
3. Жюльєн Ж.-Н./Жюльєн Р. (F, Buggy MD Optimus) +26.21
4. Мартен/Біжо (F, Mercedes Tarek) +37.24
5. Бо/Полато (F, Buggy FD 01 Raid) +41.11
6. Госслен/Морель (F, Buggy MD Optimus) +54.17

Автомобілі, становище після восьми днів
1. Серрадорі/Люркуен (F/B, Buggy MCM Original) 27:44.48
2. Васильєв/Жильцов (RUS, Mini All4 Racing) +1:05.50
3. Томасс/Ляррок (F, Buggy MD Optimus) +2:48.45
4. Вотьє/Брюсі (CH/F, Buggy MD Optimus) +4:30.41
5. Жерар/Делякур (F, Buggy MD Optimus) +4:48.23
6. Мартен/Біжо (F, Mercedes Tarek) +5:36.42

Вантажівки, день 7 (Шамі – Шамі, СУ 486 км)
1. Де Рой/Родевальд/Торральярдона (NL/PL/E, Iveco Powerstar Evo) 4:40.30
2. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) +18.01
3. Томечек (CZ, Tatra T815 2T0R45) +23.13
4. Ван де Лар Я./Ван де Лар Б./Хьойгенс (NL, DAF FAV 85) +33.30
5. Говаре/Хіллеваре/Хелеваут (B, MAN TGA) +56.38
6. Хондерт/Хуфнагелс/Гілліс (NL, DAF FAR 75360U) +1:04.22

Вантажівки,, день 8 (Шамі – Амоджар, СД 439 км)
1. Де Рой/Родевальд/Торральярдона (NL/PL/E, Iveco Powerstar Evo) 5:03.18
2. Ван де Лар Я./Ван де Лар Б./Хьойгенс (NL, DAF FAV 85) +46.15
3. Елфрінк/Шуттел (NL, Mercedes-Benz Zetros) +49.25
4. Томечек (CZ, Tatra T815 2T0R45) +1:03.08
5. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) +1:12.09
6. Ессерс/Конінкс/Лауверс (B, MAN TGA) +1:16.04

Вантажівки, становище після восьми днів
1. Де Рой/Родевальд/Торральярдона (NL/PL/E, Iveco Powerstar Evo) 31:39.46
2. Томечек (CZ, Tatra T815 2T0R45) +4:00.19
3. Ковач/Чегледі/Ач (H, Scania Qualisport Torpedo) +4:56.58
4. Ван де Лар Я./Ван де Лар Б./Хьойгенс (NL, DAF FAV 85) +5:44.32
5. Ессерс/Конінкс/Лауверс (B, MAN TGA) +7:43.45
6. Ван Велсен/Шотанус/Мегенс (NL, GINAF X2222) +9:51.19

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Africa ECO Race

10-01-2018 18184
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца