ADAC Rallye Deutschland, СД17: обережність…

Передостанній доп німецького етапу WRC відбувся в атмосфері нервового очікування – після того тихого жаху, який творився під час першого проїзду спецділянки Grafschaft (пригоди Даніеля Сордо, сходи Ярі-Матті Латвали і Мадса Остберга), вже ніхто не міг стверджувати, що подібне не повториться знову… Тим більш, солідна дистанція в 29,07 кілометрів якось сама собою, ненав’язливо нагадує – розслаблятися взагалі не варто, інакше негайно ж зловиш дійсно великі проблеми! Дуже цікаво було дізнатися, як екіпажі будуть поводитися в таких умовах – готові ще трохи ризикнути на самому фініші перегонів чи все ж трохи скинуть темп? Тим більш, в Топ-10 майже не залишилося якихось «гарячих точок», де найближчих суперників розділяють лише пара секунд… Та й про фінальний Power Stage не варто забувати – зараз ситуація в гонці і чемпіонаті така, що будь-які додаткові очки конче потрібні, особливо для «Великої трійці лідерів» Тянак-Ньовілль-Ож’є.

Перші ж новини з траси підтвердили, що більшість екіпажів вже позбулися наміру ризикувати даремно – винятком стали лише Себастьян Ож’є з Тьєррі Ньовіллем, які в чудовому темпі показали два кращих часи на допі і помітно випередили всіх інших (француз навіть поліпшив час бельгійця, який виграв перший проїзд Grafschaft). Гарним нагадуванням про обережність стало повідомлення про невдачу Даніеля Сордо – іспанець на попередньому допі хоч і доїхав до фінішу після вильоту з траси, але потім так і не зміг продовжити гонку. Отже, «звільнилося» ще одне місце в Топ-10… Отт Тянак ж різко знизив темп – маючи сорок з гаком секунд відриву за дві спецділянки до фіналу, вже нема якоїсь необхідності гнати далі на граничній швидкості. Ризик в такій ситуації просто зайвий. Тим часом в десятці кращих розташувалися три екіпажі «другої лінії» – німець Маріян Грібель на клієнтському Citroen DS WRC попереднього покоління плюс два лідери гонки в заліку WRC-2, чех Ян Копецкі (Гонза нарешті повернув собі першу позицію) і 17- річний фін Калле Рованперя…

Становище після СД17
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:56.21,8
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,6
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +57,0
4. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.34,6
5. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.54,5
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.59,1
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.35,0
8. Грібель/Рат (D, Citroen DS3 WRC) +10.13,9
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +12.42,4
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +12.45,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Hyundai

19-08-2018 11891
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца