ADAC Rallye Deutschland, СД13: провал Ож’є

Чим гарний військовий полігон в Баумхольдері, так це його майже необмеженими можливостями зі створення тієї чи іншої конфігурації спецділянки – можна задіяти сила-силенну бетонних доріжок, які перетинають поля і гаї практично у всіх напрямках, десятки перехресть… Німецький етап присутній в календарі чемпіонату світу з 2002 року, але за ці півтора десятиріччя з гаком легендарна спецділянка-велетень Panzerplatte жодного разу не повторилася один в один – кожного року завжди з’являлися якісь нові зв’язки і комбінації поворотів, «підключалися» додаткові доріжки, регулярно мінялася бойова дистанція. Начебто все давним-давно і добре знайоме, але все одно кожного разу з’являється якась нова конфігурація – і майже всі віражі-повороти стають якимись іншими. Тому не доводиться дивуватися тому, що чимало уболівальників з особливим нетерпінням чекають саме «візиту» учасників на Panzerplatte – далеко не всім пілотам вдається підібрати ключі до цієї «норовливої» спецділянки. Не завжди вдається виграти ралі саме на полігоні, але ось зазнати поразки – можна в будь-який момент!

Спочатку ніщо не віщувало такого перебігу подій – першими «відстрілялися» скандинави (точніше, Андреас Міккельсен, Мадс Остберг, Теему Сунінен, які зараз взагалі не в стані претендувати на якісь високі місця в Німеччині), потім підключився Крейг Брін (ірландець продовжує насідати на Есапекку Лаппі і буквально «вигризає» у фіна по секунді-дві). Першим пожвавив ситуацію Даніель Сордо – іспанець явно націлився на те, щоб вдруге поспіль протягом дня виграти відомий Panzerplatte. І вийшло у нього це дуже навіть непогано – атака Даніеля дозволила йому трохи відірватися від Ярі-Матті Латвали з Тьєррі Ньовіллем і на повному ходу вламатися в трійку лідерів (все ж неможливо випадково здобути в Німеччині перемогу і шість подіумів)! А потім грянув грім – Себастьян Ож’є зловив прокол, зупинився для заміни пробитого колеса, втратив поннад півтори хвилини і миттєво «спікірував» з другого на дев’яте місце! А ось це дійсно дуже серйозний «шанс» остаточно програти битву за чемпіонський титул – бо зараз у Ньовілля з’явилася просто чудова можливість знову збільшити свій відрив від француза! Якщо, звичайно, бельгійця не підстережуть якісь капості…

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:08.44,0
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,8
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +47,9
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +49,5
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.01,8
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.09,2
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.44,3
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.55,3
9. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.56,4
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +2.11,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@SebOgier), Hyundai

18-08-2018 10898
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца