ACI Rally Monza, СД6: випробування Монцею

Маршрутний лист фінального раунду WRC-2020 весь час нагадує, що головним лобістом й одним з основних спонсорів змагання є шинна компанія Pirelli – для неї це свого роду прелюдія перед майбутнім поверненням до чемпіонату світу в ролі монопольного постачальника шин. Взагалі-то, італійське ралі можна чесно назвати Pirelli Rally Monza – цілком достатньо того факту, що більшість допів на території Autodromo Nazionale di Monza отримали назви основних моделей шин Pirelli (тобто Sottozero, Scorpion, PZero, Cinturado). Сьогоднішні «гібридні» допи на території автодрому чимось нагадували траси «паркових» спецділянок британського RAC Rally 90-х років, особливо за такої погоди (туман, сирість у небі та на землі, бруд) – комбінація широких і вузьких, тісних доріжок, численні ретардери й огорожі, стрімкі переходи з одного покриття на інше (асфальт, бетон, гравій, бруд, часом машини навіть на трав’яні газони виносило). Цікаво, що в таких умовах періодично «вистрілювали» екіпажі на техніці R5/Rally2 – дійшло навіть до того, що після СД3 Андреас Міккельсен на Skoda Fabia Rally2 evo несподівано видряпався на третє місце в абсолюті!

Часом складається таке враження, що організатори навіть перестаралися у своїх спробах максимально знизити швидкість на своїх «автодромних» спецділянках – середня швидкість на них зазвичай була на рівні 80 км/год (на відміну від 110-125 км/год на традиційних «карусельних» допах Monza Rally Show). Тільки на фінальному допі п’ятниці, PZero Grand Prix, Даніелю Сордо (Hyundai i20 Coupe WRC) вдалося перевищити 100 км/год – і за підсумками дня іспанець став лідером ACI Rally Monza, рівно на секунду випередивши Есапекку Лаппі (Ford Fiesta WRC). У битві за титул в абсолютному заліку залишилися тільки три претенденти – Тьєррі Ньовілль не втримався на трасі, «вбив» підвіску й вже остаточно програв чемпіонат. Якщо говорити про особистий залік, у найбільш вигідній ситуації перебувають тойотівці Себастьян Ож’є та Елфін Еванс, які випереджають Отта Тянака – за такого розкладу сил шанси естонця на успішний захист титулу (які й так виглядали мізерними) прямують до нуля… Зате в командному заліку поки зберігається дуже нестійка перевага Hyundai Motorsport – лідерство Сордо дарує команді з Альценау додатковий козир у боротьбі за другий поспіль Кубок виробників.

У заліку WRC-2 поки відбувається невелика катавасія, за підсумками якої Понтус Тідеманд (Toksport WRT) злетів на перше місце, Адрієн Фурмо (M-Sport) поки грає на боці шведського претендента та відсунув Мадса Остберг (PH Sport) на третю позицію. Але подібна «мозаїка» може протриматися недовго – всі чотири екіпажі WRC-2 йдуть в інтервалі 20 секунд і можуть в будь-який момент все «перетасувати». У «приватній» категорії WRC-3 поки триває грандіозна битва за участю скандинавів – на двох перших позиціях мчать «джокери» Андреас Міккельсен й Еміль Ліндхольм, на другу сходинку подіуму також претендує Олівер Сольберг… У боротьбі претендентів на титул перевага поки що на боці Ярі Хуттуненв – фін хоч і протягом дня «сповз» на четверте місце, але при цьому все одно випереджає обох своїх суперників, Каєтана Каєтановіча та Марко Буласію. В Junior WRC один з трьох головних фаворитів вже жорстоко провалився – Самі Паярі відразу став лідером, але на СД3 розбив Ford Fiesta Rally… Зараз все складається на користь Тома Крістенссона, який впевнено лідирує у своєму заліку і майже на дві з половиною хвилини випереджає Мартіньша Сескса.

Становище після СД6
1. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 53.29,3
2. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,0
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +12,0
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +17,1
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,7
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +24,8
7. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.04,2
8. Вейбю/Андерссон (N/S, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.14,3
9. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.56,7
10. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.57,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Vladislav Maschl, FIA Junior WRC

04-12-2020 35428
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца