Абсолютний успіх Парагваю

З усіх регіональних чемпіонатів FIA (європейський, близькосхідний, африканський і т.д.) найпізніше і майже одночасно фінішували відразу дві серії – CODASUR Rally Championship (Південна Америка) і NACAM Rally Championship (Північна плюс Центральна Америка)… «Накамівський» чемпіонат рівним рахунком нічим не здивував – в цьому сезоні три етапи першості з чотирьох відбулися в Мексиці (плюс ще один в Канаді), а мексиканець Рікардо Трівіньо вже сьомий рік (тобто з 2012 року) поспіль буквально виносить всіх своїх суперників. Трохи цікавіша ситуація спостерігалася в FIA CODASUR Rally Championship – незважаючи на те, що парагваєць Густаво Саба достроково забезпечив собі вищий титул (вже шостий в його кар’єрі), фінальний раунд в Уругваї міг трохи «перетасувати» турнірну таблицю першості… Все ж Rally del Atlántico як фінал сезону мав коефіцієнт 1,5 – тобто ряд екіпажів могли різко покращити своє становище в загальному заліку.

Мало когось здивував той факт, що в Уругваї не було ні Густаво Саби, ні його головного суперника Дієго Домінгеса – адже один парагваєць вже вирішив всі свої завдання, а інший не побажав продовжувати програну битву. Зате відразу нагадав про себе Алехандро Галанті, який вже третій рік експлуатує прототип Toyota Etios R5 – за відсутності двох таких потужних суперників, як Саба і Домінгес, Галанті швидко вчинив невеликий розгром на уругвайських трасах. Результат більш ніж наочний – виграв сім допів з дев’яти, здобув перемогу (четверту в Уругваї), здобув повний комплект очок (73,5) і гарантував собі титул віце-чемпіона CODASUR! Так що нинішній сезон став успішним для прототипу Toyota Etios R5 – кілька тижнів тому Галанті здобув на ньому першу перемогу на етапі чемпіонату Парагваю, а зараз прийшов міжнародний успіх… При підведенні коротких підсумків в FIA CODASUR Rally Championship залишається тільки відзначити беззаперечний успіх парагвайців в цієї серії – адже вони виграли всі п’ять етапів і зайняли весь подіум за підсумками сезону.

Rally del Atlántico
1. Галанті/Тойотоші (PY, Toyota Etios R5) 1:49.34,9
2. Ріверо/Віта (ROU, Mitsubishi Lancer Evo X) +1.05,7
3. Д’Агостіні/Муссано (RA, VW Gol Trend MR) +5.31,0
4. Франко/Стартарі (BOL, Suzuki Swift Proto) +6.11,0
5. Енсслін/Вильєте (ROU, Mitsubishi Lancer Evo X) +9.37,6
6. Альварес/Монастероло (RA, Ford Fiesta MR) +18.24,4

FIA CODASUR Rally Championship
1. Саба (PY) – 175
2. Галанті (PY) – 139,5
3. Домінгес (PY) – 95

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Club Uruguayo De Rally, Viktor Kudlik

03-12-2018 9389
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца