У M-Sport незадоволені тим, що через вимоги Hyundai першість втрачає глядачів

У ралі іноді трапляється, що площа сервісної зони не дозволяє вмістити всі команди, і доводиться шукати кілька майданчиків, розташованих недалеко один від одного. На етапі WRC в Уельсі ситуація ця стала особливо гострою. Якщо раніше сервіс-парк розташовувався в містечку Дісайд, то в цьому році організатори перенесли його в Лландідно, намагаючись залучити якомога більше глядачів, проте в курортному місті не знайшлося одного майданчика потрібних розмірів і сервіс був розкиданий на величезній площі, займаючи різні зони в різних місцях.

В інтерв’ю виданню autosport.com Річард Мілленер сказав: «У Лландідно дійсно була проблема. Я не думаю, що хтось може заперечити філософію залучення глядачів до ралі. Ми маємо бути в містах, в населених пунктах, ми всі це знаємо. Звичайно ж, віддані фанати ралі, люди з найсильнішою волею в світі, прийдуть і побачать нас, де б ми не були – не важливо, в Дісайд або в Лландідно. Але нам потрібні сім’ї, нам потрібно підростаюче покоління. І головна перешкода на нашому шляху – це пошук необхідної площі для розміщення сервіс-парку. Мені хотілося б, щоб всі чотири команди працювали разом при визначенні розмірів потрібної нам території. Якщо ви подивіться, що необхідно Hyundai, то зможете оцінити проблему, з якою стикаються організатори».


Тут потрібно зробити невеличкий відступ, і пояснити, чому Мілленер посилається саме на Hyundai. Справа в тому, що на відміну від Citroen і M-Sport, сервісні зони яких обладнані приблизно так само, як це робилося і 10, і 20 років тому, Hyundai прийшовши до WRC, вразила всіх організацією свого сервісу – команда привезла величезну модульну двоповерхову будівлю, в якій розташовуються і зона відпочинку, і їдальня, і кімната для зустрічей, і, звісно, зона обслуговування автомобілів. Є навіть рецепшн. Приблизно на такому ж рівні організована і сервісна зона у Toyota. У порівнянні з усім цим намет M-Sport виглядає більш, ніж скромно.

Річард Мілленер: «Hyundai, наприклад, каже організаторам, що їм потрібно стільки-то квадратних метрів площі, вони мають бути рівними і асфальтованими, щоб витримати таку вагу. Організатори відповідають: «Так, без проблем». А потім вони йдуть і знаходять майданчик в Дісайд або злітно-посадкову смугу в Швеції (на Rally Sweden сервіс розташований на ЗПС маленького місцевого аеропорту, в стороні від населених пунктів – прим. ред.).

Ми отримуємо площу потрібного розміру, але при цьому забуваємо про те, що в тих місцях немає людей.

Ми бачимо, що команди Формули 1 постійно працюють в обмеженому просторі, але вони не мають із цим проблем, організовуючи своє містечко. У Лландідно це питання постало гостро і нагадало, що організаторам ралі потрібно робити щось особливе».

Мілленер вважає, що і у WRC організатори також мають не просто надавати учасникам площу із платною подачею електроживлення і води, а створювати щось на зразок того, що робиться у Ф1, і це дозволить учасникам заощадити кошти і підвищити комфорт і безпеку.

Річард Мілленер: «Всім командам на сервісі потрібні одні і ті самі речі, так чому б нам не об’єднати все це? Чому не надати однакову інфраструктуру обслуговування для всіх команд? Про це ми зараз і говоримо. Один постачальник, який створить, налаштує і обслужить цю інфраструктуру, дозволить всім здорово заощадити. І якщо все це буде робитися централізовано, то нам не потрібні будуть величезні рівні майданчики».

 

18-10-2019 1988
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца