Тривале очікування Proton Iriz R5

Свого часу не всім виробникам і командам вдавалося швидко вийти на ринок з новим автомобілем класу R5 – в якості найсвіжішого прикладу можна згадати довгу епопею з Volkswagen Polo GTI R5, коли його офіційну прем’єру довелося кілька разів переносити. Щось схоже відбувалося кілька років тому з автомобілями Peugeot 208 T16 і Citroen DS3 R5, які теж вийшли на ралійні траси з помітним запізненням, потім французам довелося гарячково усувати безліч «дитячих хвороб» (найбільше неприємностей конструкторам і клієнтам подарувала система охолодження двигуна). Але якщо Peugeot з Citroen пізніше все ж змогли «прихопити» собі частину ринку в ніші класу R5, та й Volkswagen зараз теж набрав кілька десятків замовлень на рік вперед, то ще один новий «гравець» в цій категорії явно запізнюється де тільки можливо… Мова йде про британську компанію MEM (Mellors Elliot Motorsport), яка вже майже два роки веде роботи над проектом Proton Iriz R5, але досі не може остаточно закрити питання з його омологацією – британцям такі затримки нічого доброго не обіцяють.

Багато хто припускав, що Proton Iriz R5 отримає міжнародну омологацію ще навесні або влітку 2018 року, але процес доопрацювання автомобіля занадто затягнувся. І коли це станеться – мало хто знає… Як повідомив відомий ралійний оглядач Мартін Холмс, ймовірно, новий автомобіль отримає омологацію 1 січня 2019 року. Але коли ж відбудеться офіційна прем’єра Proton Iriz R5? Залишається лише робити припущення – на думку того ж Холмса, дебют Iriz R5 відбудеться десь в травні, на другому етапі FIA Asia-Pacific Rally Championship (за умови, що в серію повернеться заводська команда Proton Motorsports). До речі, останнім часом Mellors Elliot Motorsport і Proton взагалі перестали озвучувати якісь думки з приводу можливих виступів WRC-2 – це теж важко назвати доброю ознакою… Єдине, що точно відомо – компанія MEM пару тижнів тому оголосила, що вже підготувала перший клієнтський Proton Iriz R5 (жодної згадки, хто буде на ньому виступати і де). Але є одна деталь – це прототип з правим кермом, тобто орієнтований на Британію, Ірландію, Австралію або Нову Зеландію…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Mellors Elliot Motorsport

25-12-2018 3883
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца