Три переможця – один лідер

Ралійний чемпіонат Парагваю поступово набирає швидкість і ніби остаточно перетворюється на боротьбу представників трьох різних марок – Volkswagen (Густаво Саба на новітньому Polo GTI R5), Hyundai (Дієго Домінгес на добре знайомому i20 R5) і Toyota (Алехандро Галанті з кожним роком все краще опановує свій прототип Etios R5). Є ще одна подробиця, яка здатна зацікавити вболівальників – в цьому році відбулися вже три етапи, причому всі гонки радикально відрізняються між собою за своєю бойовою дистанцією… Стартовий раунд, Rally Trans Itapúa, налічував солідні 177 км спецділянок, зате наступний етап, Petrobras Rally de Guairá, виявився в два рази коротшим – всього лише 88 км. А в минулі вихідні відбулося чимале триденне Rally de la Republica – на ньому на учасників чекали дві з половиною сотні кілометрів бойової дистанції! І це ще не межа можливого – адже вже через два з половиною місяці, в кінці вересня, відбудеться колосальне марафонське Transchaco Rally, яке налічує мінімум 800-900 км допів! Хоч десь збереглися традиції велетенських ралі…

Зовсім недавно здавалося, що в цьому році не буде рівних чинному чемпіону Парагваю і CODASUR Густаво Сабі, який змінив звичну Skoda Fabia R5 на новітній Volkswagen Polo GTI R5. Але зараз процес «приручення» німецької техніки явно не пішов – в п’яти стартах на рахунку у Густаво були лише дві перемоги проти трьох сходів! А недавнє Rally de la Republica тільки погіршило цю статистику – четвертий сход для Саби (хоча він виграв майже половину спецділянок). Дісталося і нинішньому лідеру чемпіонату Парагваю – Дієго Домінгес на Hyundai i20 R5 теж зійшов, але все ж спромігся трохи виправити ситуацію за рахунок бонусних очок за підсумками окремих днів. У підсумку, в цьому році чемпіонат на трьох перших етапах отримав вже трьох різних переможців – цього разу успіх був на боці Алехандро Галанті на Toyota Etios R5 (це вже друга перемога прототипу в національному чемпіонаті), який і став новим лідером першості. Але все ж цей успіх не став для Галанті легкою прогулянкою – йому активно заважали відразу двоє, Луїс Мальдонадо (один з фаворитів Super Prime, чемпіонату з ралі-спринту) на Skoda Fabia R5 та Мігель Сальдівар-старший на VW Polo GTI R5.

Rally de la Republica
1. Галанті/Суажа (PY/RA, Toyota Etios R5) 2:24.28,96
2. Мальдонадо/Гонсалес (PY, Skoda Fabia R5) +24,96
3. Сальдівар-ст./Каньотті (PY/RA, VW Polo GTI R5) +31,21
4. Жаке/Більбао (PY, Skoda Fabia R5) +5.12,34
5. Мартінес-мл./Мендес (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +10.43,93
6. Мартінес-ст./Ортега (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +16.55,51

Чемпіонат Парагваю (після трьох етапів)*
1. Галанті – 66
2. Домінгес – 62,5
3. Саба – 42,5
* – попередні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Virgilio Vera (ABC Color), Rally.com.py

13-07-2019 12734
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца