Toyota зазирає у 2022 рік

Ще не завершилася весна 2021 року, а команди вже активно поринули в підготовку до наступного сезону. По-перше, у всіх без винятку залишився мізерний запас часу, щоб нарешті розгорнути повноцінну підготовку та випробування прототипів нового класу Rally1 з гібридними силовими установками. Ситуацію вже зараз можна оцінювати як досить близьку до критичної, бо до старту WRC-2022 залишилося всього лише вісім місяців, але про повноцінні тести прототипів Rally1 нічого не чути (за винятком новин про проблеми з електричними компонентами) – є тільки окремі експериментальні конструкції (як «лабораторний» зразок Ford Fiesta Rally1), на яких лише починають монтувати гібридні силові установки… По-друге, настав час укладати нові контракти з пілотами, щоб вже зараз мати можливість найкращим чином «підігнати» нову техніку під їх вимоги. У Hyundai Motorsport встигли найпершими, коли вчора з’явилося офіційне повідомлення про те, що команда з Альценау підписала нові контракти з Тьєррі Ньовіллем і Оттом Тянаком – тобто основний склад залишиться незмінним. Головні кадрові питання вже вирішені, можна повністю зосередитися на всіх технічних питаннях.

На таку активність Hyundai Motorsport повинна була відбутися хоч якась реакція з боку Toyota Gazoo Racing. З технічної точки зору новин у японської марки небагато – в березні тойотівці повідомили, що роботи над новим автомобілем Toyota GR Yaris Rally1 перебувають на стадії проектування (навіть не відомо, яким же виявиться двигун майбутнього прототипу, новим трициліндровим чи все ж традиційним чотирициліндровим). У квітні конструктори TGR WRT висловили сподівання, що тести прототипу розпочнуться вже влітку. Зараз набагато більше уваги привертає кадрове питання – особливо на тлі регулярних заяв Себастьяна Ож’є про завершення великої кар’єри після WRC-2021. Зараз команда готова запропонувати французу таку ж програму, яка була у Себастьяна Льоба в Citroen Racing у 2013 році, після завершення його регулярних виступів у WRC – старти на окремих етапах WRC в ролі третього номера. Скоріш за все, Toyota може зберегти Елфіна Еванса та Калле Рованперю (перший-другий номери) плюс Такамото Кацуту (четвертий номер). Але хто в цьому випадку буде ділити з Ож’є місце третього номера? Є чутки про повернення фіна Есапекки Лаппі, але можуть виникнути й інші варіанти – наприклад, з норвежцями Андреасом Міккельсеном чи Мадсом Остбергом, нинішніми фаворитами WRC-2.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Red Bull

07-05-2021 11203
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца