Toyota: варіанти для Кацути

В Toyota Gazoo Racing зараз не тільки готуються до неймовірно «гарячого» фінального раунду WRC 2018 року в Австралії (у тойотовців досі зберігається дуже непоганий шанс на завоювання титулу в Кубку виробників), але вже й починають складати програму на наступний сезон. По-перше, в 2019 році календар чемпіонату світу був розширений з 13 до 14 етапів, тобто всім командам доведеться вирішувати безліч додаткових логістичних завдань. По-друге, молодіжний проект Toyota Gazoo Racing Rally Challenge Program нарешті досяг фінальної стадії – після трьох років неквапливої роботи з двома японськими юніорами, Такамото Кацутою і Хірокі Араі, в Toyota все ж зробили остаточний вибір на користь Кацути. Треба визнати, далеко не кожна, навіть потужна, команда може дозволити собі три роки обкатувати і тренувати два молодіжних екіпажі, причому без якихось серйозних завдань в тій чи іншій серії – майже вся програма була побудована за принципом «Побільше стартів по всій Європі, щоб юніори накопичували потрібний досвід, освоювалися з технікою і місцевими трасами».Але зараз, коли Хірокі Араи вже

«відсіявся», прийшов час справжнього іспиту – Такамото Кацута повинен отримати повноцінну програму виступів в WRC-2 і працювати на досягнення якоїсь певної мети (наприклад, чемпіонський титул або мінімум подіум за підсумками сезону). Ще один рік в стилю «Йому необхідно ще вчитися і освоюватися в світовому ралі» стане просто дуже і дуже дорогим марнотратством… Особливо якщо в Toyota бажають нарешті підготувати першого за багато років японського пілота за кермом заводського автомобіля вищої категорії (клас A8 або WRC). Нові кроки в цьому напрямі вже зроблені – на цьому тижні Кацута повинен був взяти участь в тестах на заводському Toyota Yaris WRC. Крім того, шеф Toyota Gazoo Racing Томмі Мякінен недавно встиг потішити пресу повідомленням, що в 2019 році команда на окремих етапах WRC планує виставляти по чотири Toyota Yaris WRC – три для пілотів основного складу, один для юніора. Але для цього команді доведеться дуже ретельно скласти свою програму – в яких ралі вдасться без зайвого клопоту виставити відразу чотири машини, і не «збити» програму виступів Такамото в заліку WRC-2. Поки в попередніх планах є один старт Кацути за кермом Toyota Yaris WRC – на лютневому Rally Sweden.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, latulasport.es

03-11-2018 2576
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца