Tour de Corse, WRC-2: провал французів

У заліку WRC-2 в суботу жодного спокою і планомірної ходи лідерів не було взагалі. І якщо в абсолюті всі заводські екіпажі на WRC хоч і з пригодами, але все ж в повному складі повернулися в Топ-10, витіснивши звідти всіх «залітних» гостей на автомобілях R5, то в обох дивізіонах WRC-2 було ціле невелике побоїще, яке стрімко прибрало з траси мінімум півдюжини учасників… Особливо «відзначився» дивізіон WRC-2 Pro, де благополучно забралися обидва заводських екіпажі – спочатку 18-річний Калле Рованпера (Skoda Motorsport) вилетів з траси і серйозно пошкодив Skoda Fabia R5, а під кінець дня його за його прикладом несподівано пішов і Лукаш Пєньонжек (M-Sport Ford WRT). Причому обидва постраждали на одній і тій ж спецділянці, 47,18-кілометровому Castagniccia – тільки фін «торпедувався» під час першого проїзду, а поляк «потонув» вже в другій половині дня. Тепер, при погляді на попередню турнірну таблицю в заліку WRC-2 Pro, залишається лише знизати плечима – мало того, що спочатку не було конкуренції, так тепер і учасників не залишилося.

У WRC-2 теж почав закручуватися справжній єралаш – від вчорашнього параду французьких екіпажів взагалі нічого не залишилося… Хоча вранці все починалося просто чудово – Ерік Камійї (VW Polo GTI R5) впевнено лідирував, на другому місці міцно тримався Йоанн Бонато (Citroen C3 R5), плюс на третю позицію стрімко вирвався ще один французький прихильник марки Volkswagen, Ніколя Кьямен. Але майже відразу все почало розвалюватися і до кінця ранкової секції в грі залишився було тільки Камійї (який на допі Castagniccia втратив півтори хвилини і скотився на друге місце) – один за іншим швидко зійшли Бонато з Кьяменом, потім до них приєднався також П’єр-Луї Лубе… У цій ситуації Ерік Камійї намагався якось надолужити втрачений час, виграв ще дві спецділянки, скоротив до мінімуму відставання від лідера. Але траси Tour de Corse сьогодні все одно вирішили за будь-яку ціну прибрати з гри француза – повторний заїзд на найдовшому допі остаточно поховав усі надії Еріка на успіх. Його VW Polo GTI R5 згорів вщент – Корсика «подарувала» перший в історії знищений R5 цієї марки… Тепер трійка лідерів виглядає дуже різноманітно – лідирує Фабіо Андольфі (Skoda Fabia R5), за ним ідуть Микола Грязін (Skoda Fabia R5) і Оле Хрістіан Вейбю (Volkswagen Polo GTI R5).

Залік WRC-2 (становище після СД12)
1. Андольфі/Скаттолін (I, Skoda Fabia R5) 3:06.35,4
2. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +21,6
3. Вейбю/Андерссон (N/S, VW Polo GTI R5) +34,1
4. Каєтановіч/Щепаняк (PL, VW Polo GTI R5) +2.39,9
5. Кацута/Баррітт (J/GB, Ford Fiesta R5) +3.14,7
6. Йейтс/Морган (GB, Skoda Fabia R5) +3.32,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Rallylink.it, Rallye Magazin (Twitter)

30-03-2019 14569
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца