Tour de Corse, WRC-2: гра двома складами

В цілому, підсумки корсиканського етапу WRC-2 виявилися закономірними – заводська Skoda Motorsport продовжує домінувати в цій категорії, вигравши цього року вже три етапи з чотирьох. Причому чехи, як і рік тому, застосували тактику «розосередженого удару» – тобто знову зробили ставку на подвійний склад… Але є і певні відмінності – якщо в минулому-позаминулому роках млада-болеславці розпочинали сезон з командою Skoda Motorsport, а потім в середині сезону підтягували Skoda Motorsport II, то зараз вони кинули в бій відразу обидва склади, які по черзі змінюють один одного. У підсумку, вийшло так, що обидві шкодовські команди на початку сезону вже записали на свій рахунок по два старти – Skoda Motorsport в Швеції і Мексиці, а Skoda Motorsport II в Монте-Карло і на Корсиці. Цікаво, вони будуть так інтенсивно чергуватися до кінця сезону?

Така модернізована тактика дуже швидко принесла перші результати – обидві млада-болеславські команди посідають два перших місця в командному заліку, три їх пілоти в Топ-5 (Ян Копецкі лідер, Понтус Тідеманд другий, Оле Хрістіан Вейбю четвертий). Крім того, Skoda Motorsport встигла задіяти в WRC-2 вже чотири своїх екіпажі з п’яти – Яна Копецкого, Понтуса Тідеманда, Оле Хрістіана Вейбю і Калле Рованпері (з усіх пілотів «неохопленим» поки залишився Юусо Нордгрен). У підсумку, зараз шкодовці отримали максимум місця для маневру – у них є два результативних і практично рівноцінних лідера (Копецкі і Тідеманд), причому їх можна задіяти протягом усього сезону (вийде десь по шість-сім стартів на кожного). І якщо раптом хтось із них зіб’ється з темпу – на його місце відразу встане інший, а Skoda Motorsport перерозподілить пріоритети.

І поки не надто віриться, що суперники щось зможуть дійсно протиставити цій біло-зеленій армаді. По-перше, реальних опонентів у млада-болеславців не так вже й багато – хіба тільки Ерік Камійї (M-Sport WRT) і Стефан Лефевр (Citroen Racing). По-друге, обидва дуже невдало розпочали сезон – ні Ерік в Монте-Карло, ні Стефан на Корсиці так і не спромоглися набрати хоч якісь очки. По-третє, тактика Skoda Motorsport з двома складами призведе до того, що ні у Камійї, ні у Лефевра не буде «пільгових» гонок (тобто без участі чеської команди) – як мінімум до кінця літа обидва французи будуть в кожній гонці незмінно стикатися з двома шкодівськими заводськими екіпажами (на чолі або з Тідемандом, або з Копецкім). М’яко кажучи, Еріку і Стефану буде дуже і дуже нелегко. Тим більше, наступний їх можливий виступ відбудеться не раніше травня, в Португалії…

Tour de Corse (зачет WRC-2)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 3:37.27,5
2. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +1.51,2
3. Андольфі/Скаттолін (I, Skoda Fabia R5) +3.08,5
4. Вейбю/Скьярмоен (N, Skoda Fabia R5) +3.10,3
5. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +13.05,6
6. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 R5) +22.45,5
7. Соланс/Ібаньєс (E, Ford Fiesta R5) +32.40,9
8. Кацута/Салмінен (J/FIN, Ford Fiesta R5) +32.48,9
9. Араї/МакНілл (J/AUS, Ford Fiesta R5) +45.05,1

Залік WRC-2, пілоти (після чотирьох етапів)
1. Копецкі (CZ) – 50
2. Тідеманд (S) – 43
3. Кацута (J) – 29
4. Вейбю (N) – 27
5-7. Шьєссере (I), Грінсміт (GB), Бонато (F) – по 18

Залік WRC-2, команди (після чотирьох етапів)
1. Skoda Motorsport II – 50
2. Skoda Motorsport – 43
3. Tommi Mäkinen Racing – 35
4. Hyundai Motorsport – 30
5. Printsport – 25

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Citroen Racing

11-04-2018 12328
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца