Tour de Corse, WRC-2: Citroen проти Skoda

Малоймовірно, що у когось були сумніви в тому, що в WRC-2 на Корсиці неодмінно буде «чолове зіткнення» між представниками Skoda Motorsport і Citroen Racing. Диспозиція виглядала приблизно наступним чином – з одного боку ветеран Ян Копецкі на Skoda Fabia R5 (яка досі вважається найкращим автомобілем категорії R5), з іншого Стефан Лефевр і Йоанн Бонато (той хоч і формально вважається «приватним пілотом», але насправді вже давно і активно співпрацює з «Подвійним шевроном») на новісіньких Citroen C3 R5. Французи вже давно і не раз натякали, що дуже прагнуть стати новим лідером в ніші R5 – тобто як нарешті «відсунути» марку Skoda в цій категорії, так і реабілітувати себе за численні проблеми з DS3 R5 (автомобіль у підсумку хоч і вийшов досить непоганим, але все довелося витратити чимало часу і безліч нервів, щоб довести його до ладу). Ось Оле Хрістіан Вейбю зі Skoda Motorsport все одно э гравцем «другої лінії», бо по асфальтових ралі він поки ще не фахівець.

Сьогоднішній день продемонстрував, що з французькими пілотами (які провели чимало часу на тестах цього автомобіля) і на асфальті Citroen C3 R5 виглядає насправді непогано – принаймні, Стефан Левевр виграв два допа. Трохи «зіпсував» враження прикрий інцидент на стартовому СД, коли на машині Лефевра після 15 кілометрів «попливли» гальма і француз втратив понад хвилини – через це він за підсумками п’ятниці і став лише четвертим (правда, його від Оле Хрістіана Вейбю на третій позиції відділяють лише 2,5 секунди). Йоанн Бонато відмінно відпрацював день, на першій секції дуже активно насідав на Яна Копецкого – відставання від чеха було мінімальним. Але пілот Skoda Motorsport теж ефективно розіграв свою партію – виграв обидва допа-гіганта, що дозволило Гонзі завершити п’ятницю лідером заліку WRC-2 і з відривом в 20 секунд. Тому зараз приблизний сценарій на завтра можна передбачити з чималою часткою впевненості – Копецкі гратиме на утримання рахунку і парирує всі спроби випадів з боку Бонато, а Лефевр за першої ж нагоди викине Вейбю з Топ-3, після чого спробує дотягнутися як мінімум до другої позиції. Звичайно, якщо ні в кого не буде проблем…

Становище після СД2 (залік WRC-2)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 1:24.07,0
2. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +20,8
3. Вейбю/Скьярмоен (N, Skoda Fabia R5) +1.07,7
4. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +1.10,4
5. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 R5) +1.17,3
6. Андольфі/Скаттолін (I, Skoda Fabia R5) +1.25,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Škoda Motorsport

06-04-2018 13341
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца