Tour de Corse: в очікуванні нового бедламу

Загальний настрій перед корсиканським етапом WRC можна охарактеризувати дуже легко і коротко: «А дідько його знає, що там буде!» По-перше, чемпіонат світу переїхав на асфальт, де стартова позиція вже не відіграє такої ролі, як в Швеції або Мексиці – якщо, звичайно, в розпал гонки на трасі не звалиться раптом злива, яка в один момент «змиє» все попередні тактичні плани учасників. По-друге, на цьому покритті може значно змінитися співвідношення сил – нехай майже всі заводські екіпажі досить універсальні, але все одно для когось асфальтове ралі може стати додатковим козирем. І як це все «спрацює» на Корсиці – передбачити майже неможливо … Тим більш, місцеві гірські траси споконвіку були особливою «фішкою» гонки – недарма ж Tour de Corse називають «Ралі десяти тисяч поворотів»!

Пройдемося по командах, згідно їх місцям в заліку Кубка виробників. Отже, першим йде Hyundai Motorsport. Безумовно, головною надією команди з Альценау є Тьєррі Ньовілль – бельгієць зазвичай чудово почуває себе на асфальті, та ще й двічі вигравав на Корсиці (в 2011 та 2017 роках). Якщо все буде гаразд, повинні непогано відпрацювати Даніель Сордо (переможець Tour de Corse в 2012 році) і Андреас Міккельсен (норвежець хоч і не є супер-фахівцем по асфальту, але подіуми на цьому покритті все ж здобував не раз).

Що можуть протиставити опоненти з M-Sport Ford WRT? Британській команді доведеться розраховувати переважно на Себастьяна Ож’є – французу мусить як слід повоювати, щоб залишитися лідером чемпіонату (адже Ньовілль відстає лише на 4 очки). А ось чи зможуть прикрити чемпіона Елфін Еванс і Бріан Буфф’є? Валлієць все ж їде з новим штурманом – нехай Філ Міллс один з кращих і чемпіон світу 2003 року з Петтером Сольбергом, але в чемпіонаті світу він не виступав вже вісім років (з Rally de Portugal 2010 року). Бріан ж в Монте-Карло не надто порадував – чи вдасться йому на Корсиці зробити великий «стрибок»?

Потім йде черга Citroën Total Abu Dhabi WRT. Все, що можна сказати про французьку команду – це якийсь «мега-джокер», який з однаковим успіхом може як «роздерти» всіх своїх суперників, так і зробити стрімке «піке»! Не викликає сумнівів лише одне – Кріс Мік і Себастьян Льоб майже напевно будуть дуже швидкими, що вже продемонстрували три тижні тому в Мексиці. І малоймовірно, що на Корсиці буде якось інакше. Але ось наскільки везучими виявляться обидва на цій гонці – це вже дійсно питання питань…

Залишається Toyota Gazoo Racing – незважаючи на її четверту позицію в командному заліку, аутсайдером її все одно не назвеш. Тим більш, і Отт Тянак, і Ярі-Матті Латвала вже мають досвід перемог на асфальтових етапах WRC – тобто, цілком можуть за першої ж зручної нагоди якомога сильніше «копнути» кого завгодно з фаворитів. А якщо ще й Есапекка Лаппі постарається здивувати? Залишається знов визнати – дуже важко з повною впевненістю спрогнозувати хоча б трійку призерів гонки, бо всі чотири заводські команди досить рівні за силою (хоч з безліччю всіляких нюансів)… І згадаємо зараз, що рік тому на Корсиці з одинадцяти заводських екіпажів на WRC в Топ- 10 фінішували лише шість. Хто здивується, якщо таке повториться?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, M-Sport, Citroen, Toyota

05-04-2018 4957
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца