Tour de Corse, СД9: зміна лідера!

Незважаючи на суттєве оновлення маршруту корсиканського ралі в цьому році, навряд чи можна вважати спецділянку-гігант Castagniccia абсолютно незнайомою територією для учасників – в будь-якому випадку, чимало фрагментів цього допа були неодноразово використані на попередніх Tour de Corse в 2012-2018 роках. Нинішній варіант, як вже не раз згадувалося раніше, налічує 47,18 км бойової дистанції. Загальний профіль траси теж досить цікавий – зі старту швидкий «набір висоти», майже на півкілометра (з 258 м до 710 м над рівнем моря), а потім до самого фінішу йде більш ніж тридцятикілометрова «хвиля» в діапазоні висот 560-740 метрів. Цікаво, що на цьому допі знайшовся також фрагмент довжиною близько п’яти-шести кілометрів, який заасфальтовано лише частково – пілотам доводиться як слід маневрувати, щоб не вискочити на гравійну смугу (в цьому випадку про стан шин здогадатися нескладно). Орієнтовний час подолання цієї дистанції – близько півгодини, що майже миттєво підтвердив перший же екіпаж на фініші (Кріс Мік показав результат 30.00,1).

І, як сподівалися більшість вболівальників, найдовша спецділянка гонки нарешті почала підкидати одна за одною різноманітні новини – Себастьяна Льоба (Hyundai i20 Coupe WRC) розвернуло і він втратив двадцять секунд, Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC) досить помітно знизив швидкість… Зате Себастьян Ож’є нарешті продемонстрував свої реальні можливості на асфальті – випередив Кріса Міка майже на чверть хвилини і був дуже близький до того, щоб записати на свій рахунок перший виграний доп на нинішньому Tour de Corse. Але за кілька хвилин француза все ж делікатно відсунули на третю позицію за підсумками спецділянки – спочатку раптово «прокинувся» Даніель Сордо (іспанець у підсумку став переможцем допа), а потім на другу позицію вклинився Отт Тянак. Правда, щільність результатів вражала – на дистанції в майже півсотні кілометрів Топ-3 екіпажів вклалися в 1,4 секунди! Отже, спецділянка-гігант все-таки внесла перші помітні зміни до Топ-10 – новим лідером гонки став Отт Тянак (зараз він вже випереджає Елфіна Еванса на 2,3 секунди), а Себастьян Ож’є нарешті перебрався на п’яту позицію. Тепер йому треба якось відігравати 16 секунд у Даніеля Сордо…

Становище після СД9
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:03.16,3
2. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +2,3
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,2
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,3
5. Ожье/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +49,7
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.13,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.47,7
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.12,5
9. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4.02,3
10. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +4.10,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

30-03-2019 10430
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца