Tour de Corse, СУ8: краще – ворог хорошого

Вчора, після деяких труднощів, в Toyota Gazoo Racing, схоже, знайшли потрібні налаштування і тріо «біло-червоних» поїхало значно швидше. На жаль, Ярі-Матті Латвала, що прискорився так само, як і його колеги по команді, не витримав такого темпу, помилився і досить сильно вдарив задню частину свого автомобіля об дерево. Першою думкою при вигляді пошкодженого автомобіля було: як же він без заднього антикрила проїде дві спецділянки, що залишилися до кінця дня? Однак, головною проблемою були можливі пошкодження каркасу, які унеможливлять продовження гонки.

Ярі-Матті Латвала: «На сервісі ми внесли деякі зміни і автомобіль керувався просто фантастично. Я атакував трохи більше, ніж було потрібно, і вдарився задньою частиною автомобіля у дерево».

Вже через кілька хвилин команда Toyota оголосила, що Ярі-Матті не продовжуватиме гонку. Тож чергове протистояння між досвідом Латвали і молодістю Лаппі та Тянака знову завершилося перемогою останніх. Фіну явно все складніше протистояти своїм молодим напарникам, і з кожною гонкою перспективи його кар’єри стають все більш туманними.

В іншому ж триває позиційна боротьба, в якій екіпажі виграють-програють по кілька секунд, не змінюючи при цьому своїх позицій в турнірній таблиці. Уваги заслуговує хіба що той факт, що Лаппі, вигравши доп, відіграв 10 секунд у Тянака і має всі шанси наздогнати однокомандніка до кінця дня. Ньовілль поступився Ожьє черговими 6 секундами і тепер напевно сконцентрується на збереженні своєї позиції.

Турнірне становище після СД8

1. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 2:23.17,6
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +47,7
3. Мік/Нейгл (GB / IRL, Citroen C3 WRC) +50,2
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +53,4
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.06,1
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.48,4
7. Еванс/Міллс (GB, Ford Fiesta WRC) +1.49,2
8. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.08,0

07-04-2018 2332
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца