Tour de Corse, шейкдаун: випад Toyota

Візит ралійного чемпіонату світу на Корсику в будь-якому випадку обіцяв стати насправді цікавою подією – бо це перший повністю асфальтовий раунд WRC в цьому році (Монте-Карло зі своїми фірмовими погодними «кренделями» взагалі знаходиться в абсолютно іншій лізі), продовження битви «Великої трійки» Тянак-Ож’є- Ньовілль, величезна кількість різноманітних прогнозів на це ралі… А вже коли погода вирішила «погратися» на Корсиці (різке несподіване похолодання кілька днів тому, дощ зі снігом, навіть невеличкий ураган, який раптом розгромив сервісну зону), інтерес до легендарного «Ралі десяти тисяч поворотів» тільки зріс – зараз у багатьох глядацьких спільнотах не раз були озвучені побоювання, як би корсиканське ралі не перетворилося на якусь химерну подобу Rallye Automobile dе Monte-Carlo! Якщо вже середземноморський острів раптом накриє черговим похолоданням або навіть снігопадом, то учасників чекатиме «веселе» випробування – в їх розпорядженні будуть лише звичайні асфальтові шини (ніяких зимових покришок, і тим більше «шипів»).

На тлі всіх цих подій, обговорень і прогнозів все ж можна було виділити один «острівець стабільності», який дозволяв учасникам якось спокійно зосередитися на підготовці до гонки – траса шейкдауна, яку практично без змін використовують вже четвертий рік поспіль (її довжина варіювалася від 5,39 км до 5,45 км, але загальна конфігурація спецділянки все одно залишалася незмінною). На щастя, погода не стала підкидати з ранку нових сюрпризів – було досить прохолодно, але без додаткового «екстриму» у вигляді зливи або навіть снігопаду чи льоду на трасі… Цікаво, що на асфальті краще за всіх проявили себе екіпажі Toyota Gazoo Racing – всі дружно пробилися в Топ-5 (Кріс Мік вже в другій гонці поспіль показує найкращий час на шейкдауні, Отт Тянак і Ярі-Матті Латвала стали третім і п’ятим відповідно). Себастьян Ож’є поки ще не обманює очікувань – француз на Citroen C3 WRC показав другий результат і зараз готовий воювати як за перемогу на домашньому етапі, так і за повернення позиції лідера чемпіонату. Трохи спантеличив Hyundaui Motorsport – якщо Даніель Сордо все ж вийшов на четверте місце, то його колеги Себастьян Льоб та Тьєррі Ньовілль опинилися десь в кінці Топ-10.

Tour de Corse, шейкдаун, Топ-10
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 3.46,7
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +0,9
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1,4
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,2
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,3
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +2,5
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2,7
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,8
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,4
10. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +4,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Tour de Corse, Citroen Racing

28-03-2019 12325
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца