Tour de Corse, СД8: пресинг Toyota

Дві перші спецділянки суботньої секції можна вважати просто великою репетицією перед головною подією дня – учасникам спочатку треба подолати Cap Corse і Désert des Agriates (25,62 км і 14,45 км відповідно), а вже після цього підкорювати доп-гігант Castagniccia довжиною 47,18 км (більше половини всієї бойової дистанції секції). При цьому треба постійно тримати в пам’яті, що всю петлю необхідно подолати на одному комплекті шин – жодного додаткового «перевзування» перед Castagniccia не передбачається. Так що є непросте завдання для всіх – як розподілити ресурс покришок на 87,25 бойових кілометрів секції? Доїжджати такий гігантський доп на «вбитих» шинах – задоволення набагато нижче середнього рівня… Вранці все заводські екіпажі були одностайні в своєму виборі – кожен взяв по п’ять жорстких шин Michelin Pilot Sport. Свого роду компроміс – жорсткі покришки довше проживуть (заодно до кінця секції гарненько «розімнуться» та прогріються), плюс нижчий ризик раптового проколу (тому і тільки одна «запаска» на всі випадки життя, а це вже економія ваги).

Як і на попередній спецділянці, першим в атаку кинувся Кріс Мік (Toyota Yaris WRC) – адже ольстерець якраз напередодні вже впритул наблизився до Топ-10, тому зараз поспішає якомога скоріше повернутися в залікову зону. В чому і досяг успіху – миттєво пробився на десяту позицію в абсолюті, при цьому встиг ще випередити свого одноклубника Ярі-Матті Латвалу. Таким чином, ось-ось всі три екіпажі Toyota Gazoo Racing знову розташуються в Топ-10! На цьому тлі колективного успіху досить безбарвно виглядає Себастьян Ож’є – чемпіону досі ніяк не вдається «приручити» свій Citroen C3 WRC на асфальті, результати виходять відверто посередні (між іншим, у нього досі немає жодного фінішу в Топ-3 на спецділянках!). Трохи пожвавився Тьєррі Ньовілль, який показав другий час на спецділянці і трохи скоротив відставання від лідера… Але вся увага остаточно зосередилося на «найгарячішій точці» нинішньої гонки – Отт Тянак наполегливо «пресує» Елфіна Еванса і вже до мінімуму скоротив своє відставання від валлійця. Зараз їх поділяють всього лиш 0,2 секунди!

Становище після СД8
1. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) 1:30.30,3
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,2
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,7
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +34,3
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +44,9
6. Ожье/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +49,3
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.00,4
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.32,8
9. Камійї/Бюресі (F, VW Polo GTI R5) +3.47,8
10. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3.48,2
11. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +3.50,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

30-03-2019 8053
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца