Tour de Corse, СД6: «фінти» Фортуни

«Ніхто не посміє піти без подарунка, навіть якщо буде відмовлятися від нього з усіх сил і відбиватися руками-ногами». Напевно, саме такою фразою найкраще описати події сьогоднішнього дня на Tour de Corse, коли учасникам треба було без будь-якого проміжного сервісу подолати шість спецділянок і більше 120 км бойової дистанції. Уникнути будь-яких неприємностей за таких умов можна тільки при дотриманні двох обов’язкових умов – максимальної концентрації екіпажу (ані найменшої помилки або недбалості на трасі) та наявності невеликої порції везіння (за великим рахунком, без удачі важко на щось претендувати). Можна поглянути, як сьогодні всім учасникам перепало по тій чи іншій порції неприємностей… Наприклад, Отт Тянак або Тьєррі Ньовілль відбулися мінімальними незручностями – пару раз трохи втрачали темп, але без жодних серйозних наслідків. Комусь дісталося набагато сильніше – тим же Себастьяну Льобу і Крісу Міку, причому ольстерець протягом дня отримав повний спектр неприємностей (спочатку прокол вранці, потім розбита підвіска ввечері).

Але найбридкішу і найболіснішу капость від Фортуни отримав Елфін Еванс – причому за найбезглуздіших (і тому особливо прикрих) обставин. Всі вже були впевнені в тому, що валлієць все ж спроможеться подолати фінальну спецділянку п’ятниці саме в такому оптимальному темпі, щоб без зайвого ризику зберегти лідерство. Що найцікавіше, Елфін саме так і зробив – акуратно стартував на допі, трохи програвав Отту Тянаку… І саме в цей момент натрапив на Кріса Міка, який відчайдушно намагався дотягнути до фінішу Toyota Yaris WRC з пошкодженою підвіскою! Ольстерець постарався за першої ж нагоди звільнити дорогу лідеру, але валлієць все ж втратив майже десять секунд і миттєво провалився з першого на третє місце в абсолюті. Після фінішу усі сторони цього інциденту дружно задалися питанням – чи буде якась реакція суддів на цей прикрий епізод? Треба віддати належне офіційним особам – вони дуже швидко прийняли рішення, записали «потерпілому» Елфіну Евансу скоригований час (однаковий з Оттом Тянаком). Таким чином, екіпаж M-Sport Ford WRT все ж спромігся завершити п’ятницю лідером – відмінний подарунок для британської команди за підсумками дня!

Становище після СД6
1. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) 1:09.39,6
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +4,5
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,8
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,1
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +30,0
6. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +36,3
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +46,3
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.27,9
9. Камійї/Бюресі (F, VW Polo GTI R5) +2.46,4
10. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 R5) +3.06,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, ewrc-results.com

29-03-2019 9242
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца